خانه / وقت سفارت کانادا / هزینه وقت سفارت کانادا

هزینه وقت سفارت کانادا

هزینه وقت سفارت کانادا ، یکی از هزینه‌هایی است که برای دریافت ویزا، طی می‌شود. کانادا یکی از کشورهای وسیع آمریکای شمالی است. آنچه تحت عنوان هزینه وقت سفارت کانادا، شناخته می‌شود هزینه‌ای است که به صورت آنلاین پرداخت می‌شود تا از طریق آن زمان مراجعه به سفارت و تعیین وقت سفارت کانادا برای انگشت‌نگاری و مراجعه حضوری فرد به هر یک از دفاتر VAC فراهم شود.

کانادا یکی از کشورهای پرجاذبه‌ است که هر سال تعداد زیادی مهاجر را به سوی خود جذب می‌کند. کانادا آب و هوای سردی دارد و جاذبه‌های دیدنی آن کم‌نظیر هستند. تورنتو از استان‌های معروف کانادا است. این استان را می‌توان پایتخت اقتصادی و توریستی کانادا محسوب کرد.

اتاوا پایتخت تورنتو است. زبان رسمی مردم کانادا انگلیسی است اما در برخی از استان‌ها، جمعیت‌هایی زندگی می‌کنند که به زبان‌های دیگری مثل فرانسه هم سخن می‌گویند.

کانادا کشوری کم‌جمعیت، اما رو به توسعه است. این کشور هر ساله تعداد زیادی مهاجر را به خود جذب کرده و نیروی کار این کشور را از این طریق، تامین می‌کند.

چرا باید هزینه وقت سفارت کانادا را بپردازیم

چرا باید هزینه وقت سفارت کانادا را بپردازیم؟

برای اینکه بدانید چطور باید وقت بگیرید و هزینه وقت سفارت کانادا چقدر است باید اطلاعات بیشتری در مورد این کشور اخذ کنید. کانادا یک مقصد مهاجرتی محبوب در جهان است. این مقصد مهاجرتی برای ایرانیان از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و مهاجران ایرانی بیشتری متقاضی مهاجرت به این کشور هستند.

ایرانیان برای اینکه مراحل دریافت ویزای کانادا را طی کنند باید از سفارت وقت گرفته و هزینه وقت سفارت کانادا را پرداخت نمایند. دقت در جمعیت این کشور، نشان می‌دهد که ایرانیان بسیار زیادی از شمال تا جنوب این کشور پراکنده هستند. برای ایرانیان فرقی نداشته است که در کجای کانادا باشند.

هم در بخش انگلیسی زبان کانادا می‌توانید مهاجران ایرانی را ببینید و هم در بخش فرانسوی زبان کانادا نیز جمعیت ایرانیان مهاجر دیده می‌شوند. مهاجران ایرانی با اهداف مختلف  از جمله تحصیل یا کار به این کشور آمده‌اند. کانادا از لحاظ طبیعت، کشور چندان زیبایی نیست که افراد برای زندگی یا به قصد دیدن این کشور به آن مسافرت کنند.

بنابراین می‌توان گفت آنچه ایرانیان را به سمت کشور کانادا سرازیر می‌کند موقعیت‌های مناسب تحصیلی و کاری موجود در این کشور است.

چرا باید هزینه وقت سفارت کانادا را بپردازیم

چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم ؟

برای دریافت ویزای کانادا، باید از سفارت وقت گرفت. برای گرفتن وقت، باید هزینه وقت سفارت کانادا پرداخت شود. گرفتن وقت به دو روش قابل انجام است. وقت سفارت را هم می‌توان به صورت اینترنتی گرفت و هم به صورت حضوری. امروزه پرداخت هزینه به شیوه اینترنتی کار ساده‌تری است.

برای انجام پرداختی ابتدا به سایت سفارت کانادا رجوع کرده و یک حساب کاربری ایجاد می‌کنید. پس از آن، با ورود به سایت سفارت، گزینه‌ای با عنوان رزرو وقت وجود دارد که آن را در سایت انتخاب کرده و تصویر مدارکی که سایت آن را ضروری می‌داند اسکن کرده و بارگذاری کنید. در مرحله بعد فرم‌های درخواست ویزا را پر و آنها را ثبت کنید.

در پایان، هزینه مربوط به ویزا به صورت اینترنتی، پرداخت خواهد شد. پس از وقت گرفتن در سایت، یک ماه فرصت است که مدارک را به صورت حضوری به سایت تحویل دهید.

راه دیگر، مراجعه حضوری به سفارت کانادا برای پرداخت هزینه وقت سفارت کانادا است. اگر در کشوری غیر از ایران زندگی می‌کنید که سفارت کانادا در آنجا است، این کار برای شما سخت نخواهد بود. در این صورت باید به سفارت کانادا در کشوری که زندگی می‌کنید بروید و مدارکی که مورد نیاز است و هزینه را ارائه و پرداخت کنید.

پس از آن کد پیگیری را دریافت کرده و منتظر پیام سفارت بمانید. پس از اینکه مدارک و انگشت‌نگاری خود را تحویل دادید می‌توانید ویزای خود را دریافت کنید. ویزای کانادا انواع مختلف دارد. دقت کنید که در هنگام پر کردن فرم باید زمان سفر خود را مشخص کنید.

انگشت‌نگاری برای ویزای کانادا، جهت افراد زیر ۱۴ سال و افراد بالای ۸۰ سال لزومی ندارد. کشور کانادا برای انگشت‌نگاری مهاجران خود و کسانی که متقاضی دریافت ویزا هستند، وقت سفارت تعیین می‌کند. برای اینکه بدانید به کدام مراکز سفارت کانادا مراجعه کنید بهتر است مقالات ما را دنبال کنید.

کاهش هزینه وقت سفارت کانادا

کاهش هزینه وقت سفارت کانادا

شاید متقاضیانی که به دنبال وقت هستند، هزینه وقت سفارت کانادا را ندانند. برای اینکه بدانید قیمت وقت کانادا چقدر است با ما همراه شوید. کسانی که به دنبال این هستند که هزینه مهاجرت خود را کم کنند تلاش می‌کنند تا از طریق آشنایان خود، دعوتنامه دریافت کنند.

در بیشتر موارد در هنگام درخواست آنلاین ویزای کانادا دیگر هزینه ای بابت اخذ وقت مصاحبه پرداخت نخواهید کرد.

هزینه انواع ویزای کانادا

ویزای کانادا انواع مختلفی دارد. هر یک از انواع ویزای کانادا، هزینه وقت سفارت و انگشت‌نگاری مربوط به خود را داشته و از هم متفاوت خواهند بود. برای مثال هزینه وقت سفارت متقاضیان ویزای توریستی کانادا از سایر ویزاهای این کشور متفاوت است. افرادی که به دنبال ویزای توریستی کانادا هستند، اغلب به قصد دیدار با خانواده و اقوام خویش، این نوع ویزای توریستی را دریافت می‌کنند.

هزینه ویزای توریستی کانادا در حدود ۴۰۰دلار کانادا است. این هزینه شامل تمامی هزینه‌های ویزا از جمله، هزینه وقت سفارت کانادا، انگشت‌نگاری، چهره‌نگاری، ترجمه مدارک و فرم ویزای کانادا خواهد شد.

کسانی که قصد تحصیل در کشور کانادا را دارند باید در حدود ۴۵۰ دلار هزینه کنند. این افراد باید معدل تحصیلی بالایی در ایران داشته باشند که بتوانند شرایط تحصیل در کانادا را دریافت کنند. هزینه سفارت کانادا برای ویزای تحصیلی از ۴۵۰ دلار گفته شده کسر می‌گردد. ویزای تضمینی کانادا که توسط کارگزار مجرب دنبال می‌شود نیز یکی از ویزاهای محبوب متقاضیان مهاجرت به کانادا است که در حدود ۲۰۰۰دلار کانادا هزینه‌بردار است.

اگرچه میزان هزینه این نوع ویزا زیاد است اما در صورت عدم پذیرش، مبلغ مورد نظر به متقاضی، عودت داده می‌شود. در این نوع از ویزا نیز، هزینه کانادا از میزان مبلغ گفته شده کسر خواهد شد. متقاضیان ویزای تضمینی، کسانی هستند که دعوتنامه ندارند و کارگزار آنها برای متقاضی، دعوتنامه توریستی اخذ می‌کند. در این صورت، متقاضیان باید از انتخاب کارگزار معتمد، اطمینان حاصل کنند.

برای استعلام قیمت خدمات ویزای کانادا با شماره های 7-22360894-021 تماس بگیرید.

هزینه وقت سفارت در ترکیه

اگر قصد دارید به سفارت این کشور در ترکیه بروید این سفارت‌ها در آنکارا و استانبول هستند. برخی براین عقیده‌‌اند که سفارت‌های ترکیه راحت‌تر و با صرف زمان کمتری ویزا صادر می‌کنند، اما تعرفه ها در این کشور و دیگر هزینه‌های مربوط به صدور ویزای کانادا در ترکیه نسبت به جاهای دیگر بیشتر است.

اینکه کدام یک از شهرهای ترکیه را برای وقت سفارت انتخاب کنید، تفاوتی ندارد و بستگی به شرایط شما دارد. با این حال وقت سفارت کانادا در استانبول و  سفر با پرواز از طریق تهران به استانبول آسان‌تر است و یک روز از شما وقت می‌گیرد و هزینه کمتری نسبت به سفر به آنکارا دارد. وقت سفارت کانادا در آنکارا ، مزیت‌های دیگری نیز دارد. پیکاپ ویزا از آنکارا به ایران امکان‌پذیر بوده و مترجمان کارگزاری VAC در آنکارا، ایرانی هستند.

این مزیت سبب می‌شود رابطه بین افسران صدور ویزا و متقاضیان امکان‌پذیر شود. برای مراجعه به این مکان باید دو فرم Application from  و Family information تکمیل شده و ارائه شوند. بعد از آن فرد باید پرداختی در آنکارا یا هر شهر دیگر را انجام دهد و سپس برای انگشت‌نگاری اقدام کند.

هزینه وقت سفارت کانادا، برای هر نوع ویزای این کشور متفاوت است. با این حال با توجه به اینکه گفته می‌شود سفارت‌های کانادا در ترکیه، هزینه وقت سفارت بیشتری دارند، می‌توان مبلغ ویزا در این کشور را در حدود ۲۰۰دلار تخمین زد.

هزینه در کشورهای مختلف، به صورت آنلاین پرداخت می‌شود. هزینه سفارت وقت کانادا را می‌توان از طریق کارت‌های اعتباری مستر کارت و یا ویزا کارت، پرداخت کرد. اگر کارت اعتباری بین‌المللی ندارید می‌توانید کار خود را به ویزاگردی بسپارید.

ویزاگردی می‌تواند واریزی سفارت را برای شما پرداخت کند. علاوه بر این، تمامی کارهای مربوط به دریافت ویزای کانادا را می‌توانید از طریق ویزاگردی دنبال کنید.

برای تعیین وقت شما باید 185 دلار پرداخت نمایید. در صورتی که ثبت نام شما به صورت آنلاین بوده است می توانید این کار را از طریق کارت های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت انجام دهید و یا پرداخت هزینه وقت سفارت کانادا را به تراپی بسپارید. در صورت تمایل به انجام این کار می توانید از طریق لینک بالا درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

پیش از هر گونه اقدام در زمینه دریافت ویزای کانادا، تمام اطلاعات لازم در مورد ویزای کانادا را مطالعه کنید. داشتن اطلاعات بیشتر به شما کمک خواهد کرد که برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید. شناخت انواع ویزای کانادا و اطلاع از شرایط و میزان هزینه هر یک از انواع ویزای این کشور می‌تواند به شما کمک کند که روند دست‌یابی به ویزا، را آسان‌تر طی کنید.

اطلاع از میزان هزینه برای اخذ ویزای کانادا، تعیین وقت سفارت، انگشت‌نگاری و مدارکی که در این زمینه باید ارائه گردد سبب خواهد شد که با اطمینان بیشتری اقدام کرده و در حصول به نتیجه، با صرف هزینه و زمان کمتر و اطمینان بیشتر، قدم بردارید.

درباره ی مشاور کانادا

مطلب پیشنهادی

وقت سفارت کانادا در باکو

وقت سفارت کانادا در باکو برای سفر به کانادا از طریق شهر باکو باید از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *