خانه / ویزا / ویزای کانادا تضمینی با هزینه های باورنکردنی

ویزای کانادا تضمینی با هزینه های باورنکردنی

کانادا :

ویزای کانادا تضمینی را می‌توانید با ما دریافت کنید. کانادا کشوری پر از جاذبه‌های دیدنی و طبیعت بکر است. راز بکر ماندن این طبیعت بی‌نظیر کم‌جمعیت بودن کاناداست.

پایتخت کانادا شهر اتاواست و یکی از توریستی‌ترین شهرهای آن انتاریو هست که بلندترین آبشار دنیا یعنی نیاگارا در آن قرار دارد. ونکوور شهر خوش‌گذرانی و یکی از شهرهای جذاب برای توریست‌ها است.

یکی دیگر از شهرهای این کشور که پایگاه اقتصادی آن نیز هست تورنتو است. البته نکته‌ای که برای برخی از توریست‌ها مهم است آب‌وهوای کاناداست. کانادا دارای آب‌وهوایی سرد است که باعث می‌شود برخی دست از سفر به این کشور بکشند.

اما برخی دیگر با دیدن جاذبه‌های این کشور گردش در آن را حتی با آب‌وهوای سرد ترجیح می‌دهند. درصورتی‌که قصد اخذ ویزای کانادا تضمینی دارید کافی است تا با ما تمس بگیرید.

 

ویزای کانادا تضمینی

چگونه ویزای کانادا تضمینی را از ما دریافت کنید؟

شما برای اخذ ویزای کانادا باید با ما تماس بگیرید. ما در کمترین زمان ممکن وقت سفارت کانادا را در آنکارا، ابوظبی، ارمنستان و … خواهیم گرفت.مشاورین ما با تخصص و تجربه‌ای که دارند شمارا در تمامی مراحل راهنمایی خواهند کرد و هر آنچه شما نیاز داشته باشید را در اختیارتان خواهند گذاشت.ویزای کانادا انواع مختلفی دارد که شما با توجه به هدف سفرتان می‌توانید آن را انتخاب کنید. پس از اخذ وقت سفارت کانادا باید مدارکی را آماده نمایید تا در وقت تعیین‌شده به سفارت تحویل دهید.

 

ویزای کانادا تضمینی

 

انواع ویزای کانادا تضمینی چیست؟

ویزای کانادا انواع مختلفی که دارد که با توجه به هدف خود از سفر می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. کانادا کشوری توریست پذیر و همین طور مهاجر پذیر است و از این رو درب کشور خود را به روی متقاضیان گشوده است.

  • ویزای ترانزیت نوع A:

این نوع ویزا برای زمانی است که متقاضی قصد سفر از کشوری به کشور دیگر را غیر از کانادا دارد. اما در بین راه به یک دلیل مثل تغییر خط پرواز و یا سوخت‌گیری هواپیما مجبور به ماندن در فرودگاه کانادا شود.

مسافر باید رد کمتر از 48 ساعت فرودگاه کانادا را از راه هوایی ترک کند و حق خروج از فرودگاه را ندارد.

  • ویزای ترانزیت نوع B:

این ویزا برای زمانی است که شما قصد خروج از کانادا را از راه زمینی داشته باشید. به این ترتیب شما باید در کمترین زمان ممکن از راه دریایی و یا زمینی این کشور را ترک کنید.

  • ویزای توریستی یک‌بار ورود:

مسافر می‌تواند به مدت نود روز در کشور کانادا اقامت کند اما با اولین خروج از این کشور اعتبار ویزای وی به پایان می رسد.

  • ویزای توریستی دو بار ورود:

با این ویزا می‌توانید دو بار به این کشور وارد شوید ولی با دومین خروج از این کشور ویزای شما فاقد اعتبار خواهد بود.

  • ویزای توریستی مالتی یا پنج ساله:

این ویزا مانند ویزای کار کانادا برای افرادی است که بازرگان و یا تاجر باشند. البته دانشجویان و والدین افرادی که مقیم کانادا هستند نیز می توانند از این کشور استفاده کنند. مسافر با این ویزا می‌تواند به مدت پنج سال به این کشور رفت و آمد کند.

ویزای تضمینی کانادا توریستی

ویزای تضمینی کانادا توریستی در صورتی که مسافر مدارک کاملی را به سفارت ارائه نماید از دیگر ویزاهای کانادا راحتر قابل دریافت می باشد. برای اخذ ویزای تضمینی کانادا مواردی چون سابقه سفر ، هدف سفر و تمکن مالی شخص از جمله ضروریات آن می باشند. در صورت ارائه این مدارک به سفارت شانس اخذ ویزا برای شما بسیار بالاتر می شود.

هزینه های اخذ ویزای تضمینی کانادا چقدر است ؟

متقاضیان عزیز به این نکته حتما توجه فرمایید که هزینه گرفتن ویزای کانادا تضمینی به میزانی که متاسفانه برخی همکاران اعلام میکنند نمی باشد. در این موارد به علت عدم آگاهی برخی مسافران سودویی های فرآوانی می شود. فراموش نکنید که به علت عدم وجود تعرفه ثابت برای هزینه اخذ ویزای کانادا حتما با چند آژانس معتبر و با مجوز های معتبر استعلام هزینه کنید سپس درخواست خود را ثبت کنید.برای استعلام هزینه اخذ ویزای کانادا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت کانادا چیست؟

  • فرم سفارت

این فرم را باید به درستی پر کنید. کوچک‌ترین نقصی در این فرم می‌تواند منجر به رد شدن درخواست شما از سوی سفارت شود. این فرم را به زبان انگلیسی رسمی تکمیل نمایید.

  • شناسنامه

هویت ایرانی شمارا نشان می‌دهد که باید دارای عکس باشد. کپی از تمامی صفحات شناسنامه حتی صفحه فوت الزامی است.

  • گذرنامه

دارای شش ماه اعتبار از تاریخ صدور ویزا باشد. دو صفحه خالی برای مهرهای سفارت داشته باشد. درصورتی‌که در گذرنامه‌های قبلی سفرهای دیگری درج‌شده است آن‌ها را نیز تحویل دهید.

  • سند ازدواج

اگر متأهل هستید ارائه سند ازدواج و کپی از تمام صفحات آن الزامی است.

  • عکس

دو قطعه عکس در سایز 6*4 که دارای زمینه سفید باشد و هشتاد درصد صورت متقاضی در آن مشخص باشد. از تاریخ چاپ آن نباید بیش از 6 ماه گذشته باشد.

  • گواهی اشتغال به کار

این گواهی باید نشان دهد که شما مشغول به کار هستید. با توجه به شغلی که دارید این گواهی می‌تواند متفاوت باشد.

  • گردش حساب

گردش سه ماه اخیر حساب خود را با سربرگ و مهر رسمی بانک ارائه دهید.

  • سند مالکیت

سندی که نشان دهد شما دارای خانه، زمین، مغازه و … هستید. اگر قصد ارائه سند اتومبیل را دارید باید حداقل قیمت آن یکصد میلیون تومان باشد.

  • دعوت‌نامه

باید از سوی دوستان و یا اقوام شما ارسال شود. شخص فرستنده دعوت‌نامه باید اقامت دائم کانادا را داشته باشد و یا شهروند این کشور باشد. دعوت‌نامه باید دارای امضای فرستنده و تاریخ باشد.

  • واچر هتل

شما باید برای تمام مدتی که قصد اقامت در این کشور را دارید یک مکان مشخصی را به سفارت معرفی کنید، در نتیجه پس از رزرو هتل برگه تائید آن را باید به سفارت تحویل دهید.

اگر دعوت‌نامه دارید و شخص فرستنده دارای منزل هست به جای هتل می‌توانید می‌تواند با هماهنگی با وی منزل ایشان را به عنوان محل اقامت معرفی نمایید.

  • بلیط هواپیما

شما برای رفت و برگشت خود باید بلیط هواپیما رزرو کنید و برگه آن را به سفارت تحویل دهید.

چند نکته مهم درباره مدارک ویزای کانادا تضمینی:

  1. کلیه مدارک را باید به زبان انگلیسی رسمی ترجمه کنید.
  2. از تمامی مدارک یک نسخه کپی تهیه کنید. سفارت پس از انطباق اصل و کپی مدارک، نسخه اصلی را به شما بر می‌گرداند.
  3. گواهی اشتغال به کار را با توجه به نوع شغلی که دارید باید ارائه دهید. این گواهی می‌تواند حکم کارگزینی، حکم بازنشستگی، برگه اشتغال به کار، جواز کسب، برگه اشتغال به تحصیل و … باشد.
  4. دقت داشته باشید که هتل و بلیطی که رزرو می کنید قابلیت کنسلی داشته باشد زیرا ممکن است با درخواست ویزای شما موافقت نشود.

درباره ی مشاور کانادا

مطلب پیشنهادی

انگشت نگاری سفارت کانادا

ویزای کانادا و گرفتن وقت سفارت در این کشور یکی از مباحث چالش برانگیزی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *