خانه / ویزا / ویزای 5 ساله کانادا تنها با 300 دلار

ویزای 5 ساله کانادا تنها با 300 دلار

ویزای 5 ساله کانادا در انواع مختلفی به مسافران ارائه می شد اما در چند سال اخیر تنها ویزای 5 ساله صادر می شود. هر شخصی که موفق به اخذ این ویزا شود می تواند با شرایطی که این ویزا در اختیارش می گذارد به کشور کانادا سفر کند. در ادامه اطلاعاتی درباره این ویزا خواهیم گفت.ویزای 5 ساله کانادا یا همان ویزای مولتی کانادا به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به مدت پنج سال به این کشور رفت و آمد کنید. در هر بار ورود به این کشور تنها اجازه دارید که به مدت نود روز در این کشور اقامت کنید. پس از گذشت این مدت باید به خاک کشور خود باز گردید.

ویزای 5 ساله کانادا یا ویزای مولتی

ویزای مولتی کانادا یا همان ویزای 5 ساله در حقیقت اعتبار ده ساله دارد. گذرنامه ایرانی ها تنها پنج سال اعتبار دارد و به همین جهت اعتبار این ویزا برای ایرانیان 5 سال کاهش می یابد. برای اخذ این ویزا باید شرایط و مدارکی را داشته باشید تا موفق به اخذ آن شوید.کشور کانادا یکی از کشورهای زیبا و دیدنی است. این کشور هم توریستی است و هم این که مهاجر پذیر است. به این ترتیب می توان با اخذ این ویزا شرایط زندگی در کانادا را هم بررسی کرد و یا به گردش در آن پرداخت. با هر هدفی که قصد سفر داشته باشید ویزای کانادا بهترین پاسخ خواهد بود.

ویزای ۵ ساله کانادا

مدارک مورد نیاز ویزای 5 ساله کانادا

برای این که بتوانید ویزای 5 ساله کانادا را اخذ کنید باید مدارکی را ارائه دهید. این مدارک باید استانداردهایی داشته باشد تا موفق به اخذ ویزا شوید. دقت داشته باشید که کلیه مدارک شخص باید ترجمه شود. ترجمه باید رسمی باشد و مهر دارالترجمه معتبر هم بر روی آن درج شود.اولین مدرکی که باید تحویل دهید فرم سفارت است. این فرم را باید با دقت و بدون هیچ اشتباهی تکمیل کنید. تمام اطلاعات این فرم باید به دقت درج شود. این فرم شامل اطلاعات شخصی، خانوادگی، شغلی، تحصیلی و … است که باید صادقانه و بدون کوچک‌ترین نقصی تکمیل شود.

باقی مانده مدارک در واقع برای این که نشان دهد نوشته های درون فرم صحت دارند، ارائه می شود. مدارک شناسایی شامل شناسنامه، گذرنامه، عکس و … می شود. شناسنامه یکی از مدارکی است که باید ارائه دهید. این مدرک هویت شخص و وضعیت تأهل وی را به نمایش می گذارد.

مدارک شغلی هم باید نشان دهد که شخص دارای شغل مشخصی می باشد. با توجه به نوع شغل شخص باید مدرکی را ارائه دهد. از جمله مدارکی که باید به سفارت ارائه دهید نامه اشتغال به کار، برگه مرخصی و … به سفارت تحویل دهید. این مدارک باید به سفارت نشان دهند که شما قصد بازگشت به کشور را دارید.

از دیگر مدارکی که در این زمینه باید ارائه دهید؛ تمکن مالی، سند ملکی، بیمه نامه مسافرتی، هر روز هتل برای سفارت و … است. کلیه این مدارک باید دارای چیدمانی خاص باشند. مدارک شما باید به خوبی نشان دهنده این باشد که به ایران باز می گردید و به ایران وابستگی دارید.

شش نکته برای اخذ ویزای 5 ساله کانادا

برای این‌که بتوانید ویزای کانادا را اخذ کنید باید نکاتی را در نظر داشته باشید. برای اخذ ویزای 5 ساله کانادا موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  1. علت سفر را واضح بیان کنید.

در میان مدارک خود باید اطلاعاتی درباره این‌که قصد شما از سفر چیست را بگویید. بهتر است علت سفر خود را به‌وضوح بیان کنید تا مشکلی درباره برنگشتن شما در ذهن آفیسر باقی نماند.

  1. داشتن تاریخچه سفر یا ویزای شینگن!

شما باید نشان دهید که گردشگر هستید و پس از بازدید از کانادا به وطن خود بازمی‌گردید. زمانی که تاریخچه سفر شما قوی باشد و ویزای چند کشور (حتی خارج از حوزه شینگن) در پرونده شما باشد، ثابت می‌کند که شما گردشگر هستید.

  1. نیازی به سند بازگشت نیست.

برای این‌که بتوانید ویزای کانادا را اخذ کنید نیازی به ارائه سند ملکی به‌عنوان ضمانت ندارید. بررسی سند ملکی توسط سفارت تنها به خاطر این است که مطمئن شوند شما در ایران وابستگی دارد. سفارت به‌هیچ‌عنوان از شما تضمینی اخذ نمی‌کند.

  1. اخذ ویزای قطعی با دعوت‌نامه!

هیچ کس نمی تواند تضمین کند که شما موفق به اخذ ویزا خواهید شد. وجود دعوت‌نامه برای اخذ ویزا تأثیر مثبتی در روند پرونده خواهد گذاشت اما نیم توان تضمین کرد که صد در صد ویزا صادر می شود. زیرا تصمیم نهایی با افسر سفارت است.

  1. ویزای فوری کانادا

در حقیقت کسی نمی تواند زمان صدور ویزا یا بررسی پرونده را تغییر دهد. تنها می توان اقدام به اخذ وقت سفارت کانادا فوری کرد تا وقت انگشت نگاری زودتر باشد.

  1. مدارک جعلی و ریجکت شدن!

به هیچ عنوان از هیچ مدرکی که جعلی باشد استفاده نکنید. سفارت به دقت مدارک را بررسی می کند و در صورت تشخیص مدرک جعلی ریجکت خواهید شد و ممکن است وارد بلک لیست کانادا از 5 سال تا همیشه شوید.

هزینه اخذ ویزای کانادا

هزینه اخذ ویزای کانادا

در حال حاضر کلیه خدمات فوق از مشاوره چیدمان مدارک تا واریزی سفارت، درواقع صفر تا صد خدمات ویزای 5 ساله کانادا تنها با 300 دلار به مدت محدود قابل انجام می باشد.برای اطلاعات بیشتر درمورد هزینه ویزای کانادا با ما تماس بگیرید.

ویزای مولتی کانادا مناسب چه افرادی است؟

برای این که بتوانید ویزای 5 ساله کانادا را اخذ کنید باید هدف مهمی داشته باشید. این ویزا بیشتر توسط والدین افرادی که اقامت دائم این کشور را دارند و یا شهروند این کشور هستند، اخذ می شود. البته افرادی که قصد تجارت و یا سرمایه گذاری در کانادا دارند؛ هم می توانند ویزا اخذ کنند.

پیشنهادی هم ما برای شما داریم. اگر قصد اقامت در کشور کانادا را دارید و می خواهید از طریق ویزای کاری کانادا اقدام کنید، بهترین راه اخذ ویزای مولتی کانادا است. با این ویزا خودتان می توانید وارد کانادا شوید، وضعیت کار، زندگی و … را بررسی کنید و اقدام به اخذ ویزای کاری کنید.

از این طریق به راحتی می توانید ویزای مورد نظر خود را اخذ کنید و سفرتان را آغاز کنید. ویزای مولتی کانادا به شما این امکان را می دهد تا هر آنچه می خواهید را به دست آورید. این که در محیط قرار بگیرید و بعد برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید بسیار ارزشمند است.

با این روش شما به صورت قانونی وارد کانادا شده اید و به راحتی می توانید وضعیت زندگی را در این کشور بررسی کنید. این که بتوانید از نزدیک و به صورت شخصی این شرایط را ببینید، در انتخاب شما بسیار تأثیر گذار خواهد بود. تنها کافی است تا با ما همراه باشید.

درباره ی مشاور کانادا

مطلب پیشنهادی

انگشت نگاری سفارت کانادا

ویزای کانادا و گرفتن وقت سفارت در این کشور یکی از مباحث چالش برانگیزی است …

13 دیدگاه

  1. سلام من تا حالا چند تا ویزای شینگن داشتم تو پاسم و میخوام برای کانادا اقدام کنم
    1 با ویزا مولتی میشه اقامت گفت
    2 با ویزا مولتی میشه دختر 13 سالم ثبت نام کنه مدرسه

  2. ویزای ۵ساله به همه داده میشه با شرایط خاصی داره؟

    • مشاور کانادا

      سلام در صورت موافقت سفارت و دادن ویزا به شما تا تاریخ انتقضای پاسپورتون برای شما ویزا صادر میشه

  3. سلام وقت بخیر خوب
    در خصوص ویزای مولتی ۵ ساله کانادا به چه صورت میتوانم اقدام کنم .
    شغلم آزاده یعنی کار مواد غذایی انجام میدم در حال حاضر بصورت visit visa در دبی زندگی میکنم مدت یکسال هست که کالای مواد غذایی از ایران میارم و در دبی پخش میکنیم .
    لطفا اگر ممکنه بیشتر راهنمایی کنید و شرایط بفرمائید من میتونم با شرایطی که دارم اقدام کنم یا خیر .
    و آیا از امارات میتونم اقدام کنم یا خیر ؟
    ممنون لطف میکنید .

    • سلام و درود خدمت شما
      برای مشاوره باید از طریق تلفن یا واتس آپ درخدمت شما باشیم. لطفا برای مشاوره به شماره 09901869519 از طریق واتس اپ جون خارج ایران هستید با ما در ارتباط باشید.

  4. سلام مادرم ویزای پنج ساله کانادا داشتن چند بار امدن کانادا . برایی احذ مجدد ویزا با پر کردن فرم ب صوررت دستی و تهیه کلیه مدارک مورد نیاز و با توجه ب اینکه پنج سال پیش انگشتنگارری شده اند. ما مدارک جید را با پست پیشتاز امروز به انکارا ارسال کردیم همراه با پاسپورت قبلی . ایا درست عمل کردهام . و چه مددت زمدن میبرد که نتیه را ب ما ایمیل کنن . با تشکر خیلی زیاد منتطز جواب میمانم

    • سلام و درود
      دوست عزیز شکا یا باید آنلاین اقدام میکردین یا برای درخواست حضوری ویزای کانادا مادرتون مدارکشونو خودشون میبردن آنکارا

  5. با سلام دباره ایا شما خدمات پیکاپ پاسپورت را هم دارید ممنون

  6. جهت خودم و همسرم نیاز به ویزای مولتی دارم و قصد ثبت نام پسر ۱۵ ساله ام در دبیرستان را دارم

  7. سلام من موقتا در ایران نیستم نمیتوانم با شما تماس بگیرم لطفا شماره ای که واتس آپ داشته باشد برای من ارسال کنید
    به این شماره واتس آپ ‪+7 925 866‑46‑30‬

  8. سلام،من کلاس12 ام هستم و بورسیه تحصیلی کانادا رو دارم و به احتمال زیاد قراره خونه بگیرم،نامزدم هم میتونه با ویزای مولتی باهام بیاد؟؟؟اون23سالشه و رشتش معماریه ،و اینکه ویزای مولتی رو بگیره میتونه بعد پنج سال اقامت دائمش روبگیره؟؟

  9. من تا هنوز هیچ ویزای کانادا را نگرفتم تازه اقدام کررم اومیدوارم موفق شوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *