خانه / وقت سفارت کانادا / وقت سفارت کانادا در تهران

وقت سفارت کانادا در تهران

آیا گرفتن وقت سفارت کانادا در تهران امکان پذیر است ؟ برای خیلی از مسافران گرفتن وقت سفارت کانادا در تهران و این که آیا میتوان در تهران برای انگشنگاری ویزای کانادا اقدام کرد یا خیر سوال می باشد؟ متقاضیان عزیز با توجه به این که در حال حاضر مرجعی از طرف کشورکانادا در تهران برای انجام خدمات ویزای کانادا موجود نیست برای اقدام به انگشتنگاری می بایست به یکی از کشورهای ترکیه ، امارات، ارمنستان که نزدیکتر از بقیه کشورها می باشند اقدام کنید.

وقت سفارت کانادا در تهران

همانطور که گفته شد برای درخواست ویزای کانادا نیاز است به کشورهای مذکور به جهت تکمیل پرونده مراجعه کنید، اما این بدان معنا نیست که امکان انگشنگاری در دیگر کشورها امکان پذیر نیست. به طور مثال برخی از متقاضیان به جهت بالا بردن شانس ویزای کانادا خود برای انگشنگاری خود از یکی از کشورهای اروپایی اقدام به گرفتن وقت سفارت کانادا کرده و با این کار یک تیر و دو نشان عمل میکندد. با این کار به سفارت تاریخچه سفر خود را قوی تر اعلام میکنید و برای مشکل Travel History یا همان تاریخچه سفر از این روش استفاده مینمایند.

وقت سفارت کانادا در تهران

درباره ویزای کانادا

برای این که بتوانید به کشور زیبا و دیدنی کانادا سفر کنید، باید ویزای کانادا را اخذ کنید. با اخذ ویزای کانادا می توانید در کمترین زمان ممکن به این کشور دیدنی سفر کنید. ویزای این کشور در انواع مختلفی ارائه شده است که هر کس بنا بر هدف خود از سفر می تواند به اخذ آن اقدام کند.

با هر قصد و نیتی که بخواهید به کشور کانادا وارد شوید باید ویزای این کشور را داشته باشید در غیر این صورت نمی توانید وارد کانادا شوید. کانادا کشوری دیدنی و جذاب و البته در سال های اخیر مهاجر پذیر است. به همین دلیل افراد زیادی هستند که قصد سفر به این کشور را دارند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید را درباره کانادا بدانید.

انواع ویزای کانادا

ویزای کانادا در انواع مختلی قابل اخذ است. ابتدا باید مشخص کنید که هدفتان از سفر چیست و بعد از آن برای اخذ ویزا اقدام نمایید. این که قصد مهاجرت دارید یا این که تنها به عنوان توریستی می خواهید به خاک کانادا وارد شوید هم در انتخاب نوع ویزای شما مؤثر خواهد بود.

 

با تکمیل فرم زیر سریعتر ویزا بگیرید

ویزای کانادا در تهران

ثبت نام ویزای کانادا

  • متقاضی گـرامی؛ با تکمیل فرم زیر، تقاضای ثبت نام ویزای کانادا را به صورت آنلاین ثبت نموده و تا 10 درصد تخفیف دریافت نمایید. لطفا فرم زیر را با دقت پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و به درخواست شما عمل نمایند. با توجه به حجم بالای درخواست ها و تماس های تلفنی با ثبت نام آنلاین درخواست ویزای کانادا خود از طریق فرم زیر به ما کمک خواهید کرد.

درباره ی مشاور کانادا

مطلب پیشنهادی

وقت سفارت کانادا در باکو

وقت سفارت کانادا در باکو برای سفر به کانادا از طریق شهر باکو باید از …

18 دیدگاه

  1. سید حسین نوابی سهی

    برای کار نیاز به اقمت دارم

  2. سلام ببخشید میخواستم ازتون بپرسم شما هم درخواست پناهندگی دادین؟

    • مشاور کانادا

      سلام خیر

    • سلام.خسته نباشید.من قرداد کاری از کلگری کانادا دارم شما میتونید راهنمایی کنید که باید از اول چکار کنم باتوجه به اینکه سفارت کانادا درایران تعلیق هس حتما باید انلاین ثبت نام کنیم کفایت میکنه خب بعدش ک بخوایم از ایران بریم خب گیر نمیدن.اینکه تو سفارت ی کشور دیگه ویزا بگیریم ک خب راحته اما اگه اینجوری ایران قبول میکنه ک همه به همین راحتی میرن.

      • سلام و درود بر شما
        دوست عزیز شما باید ما بقی مدارکتون رو که لیست این مدارک اعلام شده رو آماده کنید بعد یا به صورت آنلاین و یا حضوری به یکی از دفاتر وک در کشورهای همسایه مثل ترکیه مراجعه کنید برای انگشتنگاری. بعد از دو الی چهار هفته هم جواب ویزای شما مشخص میشه و شما میتونید برای درج لیبل ویزا در پاسپورتتون یا پیکاپ کنید یا مجدد مراجعه کنید و این پروسه کاملا قانونی و ویژه شهروندان ایرانی هستش

  3. سلام من اهل افغانستان هستم و ساکن ایران. میخواستم ویزای تحصیلی بگیرم. امکانش هست؟

  4. سلام ینده ایده استارت آپ دارم که بسیار درآمدزا و اشتغال زا هست و مایل هستم در صورت گرفتن اقامت کشور کانادا این استارت آپ را در این کشور به ثبت برسانم

  5. سلام من راننده ترانزیت هستم چه مقدار باید هزینه کنم تا ویزای کار و پناهندگی کانادا رو بگیرم .با سپاس

    • مشاور کانادا

      سلام جناب آقای نامدار عزیز
      شرکت ما فقط در زمینه ویزاهای توریستی فعالیت میکنه برای کارتون باید با موسسات مهاجرتی صحبت کنید

      • ی موسسه مهاجرتی معتبر معرفی میکنید ک بشه اعتماد کرد.انقد ک همه رو اذیت کردن والا ما میترسیم دیگه.ممنون

  6. برای گرفتن ویزای ورزشی چیکار میتونید بکنید ؟

  7. سلام وقتتون به خیر
    یکی از دوستان صمیمی من در ونکوور کانادا اقامت دایم دارد ایا با فرستادن دعوت نامه از طرف ایشون میتونم ویزا بگیرم؟

    اگه جواب مثبته بفرمایین چطور باید دعتوتنامه برام بفرسته ومن بعدش چه کار کنم
    ممنون سپاس گذار میشم جواب بفرمایین

    • مشاور کانادا

      سلام وقت بخیر
      ارسال دعوتنامه کمک زیادی به پرونده ویزای کانادا شما میکنه ولی به تنهایی کافی نیست و باید شرایط و مدارک شما بررسی بشه

  8. سلام وقت شمابخیربنده می خواهم اقامت دائم بگیرم خواهش می کنم راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *