خانه / ویزا / ویزای کار کانادا

ویزای کار کانادا

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید می توانید از طریق اخذ ویزای کاری کانادا اقدام کنید و از شرایط ویزای کار کانادا مطلع باشید. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان ممکن ویزای این کشور را اخذ کنید. با اخذ ویزای کار کانادا می توان موفق به اخذ اقامت این کشور شد. با اخذ اقامت کانادا می توانید زندگی جدیدی در این کشور را آغاز کنید.

 

چگونه ویزای کار کانادا بگیریم ؟

ویزای کار کانادا انواع مختلفی دارد که باید با توجه به شرایط برای اخذ یکی از آن ها اقدام کرد. شرایط ویزای کار کانادا این را نشان می دهد که شما می توانید کدام یک را اخذ کنید. برای اخذ این ویزا ابتدا باید شرایط ویزاها و سپس شرایط خود را بررسی کنید تا بتوانید ویزای این کشور را اخذ کنید.

ویزای کار کانادا

معرفی انواع ویزای کانادا

برای اخذ ویزای کانادا نیاز است که بر اساس هدف سفری که در نظر دارین برای اخذ ویزا اقدام کنید. پس باید با انواع ویزای کانادا آشنا باشید تا طبق شرایط و مدارک مورد نیاز هر مدل ویزا برای اخذ آن اقدام کنید. ما در این قسمت اقدام به معرفی انواع ویزای کانادا از جمله ویزای کاری کانادا نموده ایم ، با دقت این قسمت را مطلالعه کنید:

ویزای کاری کانادا

برای این که بتوانید ویزای کار کانادا را اخذ کنید ابتدا لازم است تا درباره انواع شرایط ویزای کار کانادا اطلاعاتی را کسب کنید تا بهترین راه را برای سفر انتخاب کنید. انواع ویزای کانادا شامل ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای کار کانادا، ویزای الحاق به همسر و … است.

ویزای توریستی کانادا

با اخذ ویزای توریستی کانادا می توانید به این کشور سفر کنید و از جاذبه های آن لذت ببرید. البته این ویزا در دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می شود. با اخذ ویزای کانادا نمی توانید اقامت این کشور را اخذ کنید مگر این که موفق به اخذ ویزای کار، تحصیل و … شوید.

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا هم به شما این امکان را می دهد تا در مدت محدود در خاک این کشور اقامت داشته باشید. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان ممکن ویزای تحصیلی این کشور را اخذ کنید و اقامت خود را در خاک کشور کانادا آغاز کنید. به طور معمول پس از اخذ این ویزا با پایان تحصیلات در صورت پیدا کردن شغل مناسب می توان اقامت کانادا را گرفت.

ویزای الحاق به همسر کانادا

ویزای الحاق به همسر هم که در صورتی صادر می شود که همسر شما اقامت دائم و یا کارت شهروندی این کشور را داشته باشد. با ویزای کار هم که می توانید پس از یافتن شغلی مناسب و رسمی ابتدا ویزای موقت و سپس اقامت دائم کشور کانادا را اخذ کنید.

روش های اخذ ویزای کار کانادا

روش های اخذ ویزای کار کانادا

در این مقاله به دلیل این که مبحث اصلی درباره شرایط ویزای کار کانادا است، بهتر است انواع روش هایی که می توان برای اخذ این ویزا اقدام کرد را نام ببریم.

  • روش انتخاب استانی

با این روش ابتدا باید یکی از استان های کانادا را انتخاب کنید. این استان را با توجه به شرایط استان و البته خودتان انتخاب کنید. به عنوان مثال استان کبک یکی از استان های شمالی کانادا است که زبان رایج در آن فرانسوی است.

برای این که بتوانید ویزای کانادا را از این استان اخذ کنید باید به زبان فرانسه نیز مسلط باشید و مدرک خود را نیز به این کشور ارائه دهید. پس باید با توجه به شرایط خود و شرایط استانی که می خواهید به آن سفر کنید برای اخذ ویزای کانادا اقدام نمایید.

  • روش اکسپرس انتری

برای این که بتوانید از این روش ویزای کانادا را اخذ کنید، باید شرایطی را داشته باشید. سیستم اکسپرس انتری مانند یک استخر می ماند که کلیه متقاضیان در آن شناور می شوند. هر کس امتیاز کمتری دارد به کف استخر نزدیک تر است و سخت تر انتخاب خواهد شد.

هر کس که به سطح آب نزدیک‌تر است امتیاز بیشتری دارد و در نتیجه راحت تر انتخاب می شود. برای شرکت در این سیستم باید شرایطی را داشته باشید که برای بررسی امتیاز و شرایط خود بهتر است از فرم های ارزیابی استفاده کنید و  یا با ما در تماس باشید.

  • روش مهارت کار

در این روش باید با توجه به لیست کاری که از سوی کشور کانادا ارائه شده است، برای اخذ ویزای کار اقدام کنید. هر استان با توجه به شرایط خود کارهایی را معرفی کرده است که برای اخذ آن باید اقدام نمایید. با توجه به مهارتی که دارید و لیست کارهای ارائه شده می توانید برای اخذ ویزای کاری اقدام نمایید.

شرایط ویزای کار کانادا

شرایط ویزای کار کانادا

برای این که بتوانید ویزای کار کانادا را اخذ کنید باید شرایطی را داشته باشید. این شرایط به شما کمک می کنند تا راحت تر بتوانید ویزا اخذ کنید. البته فراموش نکنید که شرایط ویزای کار کانادا نیز باید شرایطی را داشته باشد تا بتوانید به این ترتیب ویزای این کشور را اخذ کنید.

با اخذ ویزای کار کانادا می توانید در کمترین زمان ممکن سفر خود را آغاز کنید. شرایط ویزای کار این است که شما باید مهارت هایی را داشته باشید. سپس باید شغلی مناسب با مهارت خود را بیابید و برای آن درخواست دهید به این ترتیب می توانید ویزای خود را اخذ کنید.

برای اخذ این ویزا باید از سوی کارفرمایی معتبر دعوتنامه داشته باشید که شرایطی را نیز باید داشته باشید. این موارد به شرح زیر است:

  • شغلی که شما برای آن دعوت شده اید، آگهی شده باشد و شخصی که مقیم این کشور است برای آن شغل انتخاب نشده باشد.
  • این دعوت‌نامه از سوی کارفرمای معتبر ارسال شود و از سوی سازمان مهاجرت کشور کانادا نیز مورد تائید واقع شده باشد.

مدارک مورد نیاز برای ویزای کانادا

مدارک مورد نیاز برای ویزای کانادا

با توجه به شرایط ویزای کار کانادا باید شرایط خود را نیز در نظر گرفته و به بهترین شکل ممکن وارد این مراحل شوید. شرایط شخص متقاضی به شرح زیر است:

  1. مدارک تحصیلی

باید کلیه سوابق تحصیلی خود را با مهر و سربرگ رسمی به صورت ترجمه شده ارائه دهید. در صورتی که تحصیلات شما با شغل درخواستی مرتبط باشد وضعیت بهتر خواهد بود.

  1. مدارک شغلی و کاری

سابقه کاری مرتبط با شغل درخواستی داشته باشید. هر چه سابقه کاری ارائه شده قوی تر و بهتر باشد، امتیاز برای اخذ ویزا نیز بیشتر خواهد بود.

  1. دانش زبان

با توجه به استان مورد نظر باید مدارکی را ارائه دهید. به عنوان مثال ممکن است برای اخذ ویزای کار تورنتو مجبور شوید آیلتس 7 ارائه دهید اما برای استانی مانند ساسکچوآن آیلتس 6 هم قبول می شود.

  1. سن

بازه سنی شما در اخذ ویزا مؤثر است. سن 18 تا 33 بیشتری امتیاز را خواهد داشت.

  1. مدارک مالی

این که تمکن مالی داشته باشید و بتوانید هزینه های تحصیلی خود را بپردازید بسیار اهمیت دارد.

  1. مهارت ها

مهارت هایی که بلد هستید و می توانید مدارکی معتبر برای آن ها ارائه دهید هم بسیار اهمیت دارد.

درباره ی مشاور کانادا

مطلب پیشنهادی

انگشت نگاری سفارت کانادا

ویزای کانادا و گرفتن وقت سفارت در این کشور یکی از مباحث چالش برانگیزی است …

10 دیدگاه

  1. دارای دیپلم انگلیسی پروفشنسی ازانجمن ایران وآمریکا.آشنائی کامل به مکالمه ومکاتبه.مدرک دیزل پاوراسیشن اپراتوروتعمیردبزل ژنراتورازهلند،همسرم فارغ التصیل نرسینگ است .تمکن مالی هم دارم دارای سابقه کارنیزمیباشم.امکان دریافت ویزای کار دارم.

    • سلام بله ولی باز باید شرایطی که مهم هستش رو بهتون اعلام کنیم ببینیم این شرایطم دارید یا نه

  2. سلام من ههندسي نفت هستم داراي Ilts و یک سال سابقه کار ایا میتونم ویزای کار بگیرم

  3. چطور میتونم کار فرما پیدا کنم تو سایت ها اصلا نیست

  4. سلام وقت بخیر
    من لیسانس بهداشت حرفه ای از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارم و ۵ سال سابقه کار مرتبط و بیمه
    ولی مدرک زبان ندارم
    ایا میتونم ویزای کار کانادا بگیرم؟؟؟؟

  5. سلام وقت بخیر
    من لیسانس شیمی کاربردی از دانشگاه دولتی و دارای سه سال سابقه کار هستم.زبان رو به صورت خودآموز دارم یاد می گیرم ولی مدرک زبان ندارم.
    با این شرایط می تونم ویزای کار کانادا رو بگیرم؟

  6. سلام من افغان هستم میتونم از طریق شما اقدام به گرفتن ویزا کانادا کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *