خانه / ویزا / تور انگشت نگاری کانادا

تور انگشت نگاری کانادا

همه آنچه که قرار است درباره تور انگشت نگاری کانادا بدانید
اگر برای اولین بار است که نسبت به درخواست ویزای کانادا اقدام می کنید حتماً این سؤال برایتان پیش آمده که چگونه می توانم نسبت به تور انگشت نگاری کانادا اقدام کنم؟ اصلاً تور انگشت نگاری چیست و چه کاربردهایی دارد؟ ما در این بخش از مطلب خود اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار می دهیم که با مطالعه آن می توانید معلومات خود را راجع به تور انگشت نگاری کشور کانادا افزایش دهید. پس با ما همراه باشید.

تور انگشت نگاری کانادا

تور انگشت نگاری کانادا

این روزها سفر کردن به مقصد کانادا بنا به دلایل مختلف به یکی آرزوهای دیرینه بسیاری از مهاجران تبدیل شده است. کشوری که با برخورداری نزدیک به 82 درصد جمعیت بهترین شرایط زندگی را برای شهروندان خود فراهم آورده است. اگر شما هم قصد مهاجرت به این کشور خوش آب و هوا را دارید و می خواهید خود را با استانداردهای جهانی در کانادا تطبیق سازید بایستی بدانید که تور انگشت نگاری کانادا از جمله مراحل بسیار مهمی است که باید قبل از دریافت ویزای کانادا پشت سر گذاشته شود.

از آنجایی که در هیچ یک از شهرهای ایران سازمان سفارت یا مرکزی وجود ندارد تا انگشت نگاری جهت اخذ ویزا در آن انجام گیرد بنابراین تمامی امورات مربوط به ویزای کانادا در مراکز معتبری نظیر vac در آنکارا یا استانبول کشور ترکیه انجام می پذیرد. در نتیجه برای انجام مراحلی همچون انگشت نگاری نیز حتماً باید به این‌گونه مراکز مراجعه گردد. در چنین شرایطی بهترین کار انتخاب یک تور مناسب و مطمئن جهت به انجام رساندن پروسه مربوط به انگشت نگاری است.

 

معرفی تور انگشت نگاری کشور کانادا

تور انگشت نگاری کانادا یکی از معتبرترین تورهای برگزار کننده در ایران است که از سوی شرکت های معتبر و شناخته شده ای صورت می گیرد. با انتخاب این تور به راحتی می توانید در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام پروسه انگشت نگاری کانادا اقدام نمایید. انگشت نگاری کانادا که یکی از مراحل حساس و ضروری جهت درخواست ویزای کانادا می باشد این امکان را برای هر متقاضی فراهم می آورد تا بدون محدودیتی و با مجوز رسمی اداره مهاجرتی کشور کانادا برای مدت مشخص شده ای به منظور رسیدن به اهداف خود در این کشور زندگی کند.

یادآوری این نکته که هر فرد متقاضی اخذ ویزای کانادا بایستی خود شخصاً با حضور در یکی از مراکز ذکر شده ( vac، vfs ) نسبت به طی کردن پروسه تور انگشت نگاری کانادا اقدام کند مهم و ضروری است. از دیگر شهرهای نزدیک به انجام جهت انجام پروسه مربوط به انگشت نگاری عبارت اند از:

معرفی تور انگشت نگاری کشور کانادا

مراحل تور انگشت نگاری کانادا به چه صورت است؟

به طور عمده مراحل انگشت نگاری سفارت کانادا به چند روش صورت می پذیرد که در میان آن ها، انگشت نگاری آنلاین یکی از معمول ترین روش ها است. در چنین روشی فرد متقاضی پس از تکمیل نمودن فرم مربوط به انگشت نگاری و آپلود آن برای سایت رسمی اداره مهاجرتی کانادا یک کد رهگیری دریافت می کند. بعد از انجام این اقدامات و پس از گذشت مدت زمان معیتی از سوی سفارت کشور مربوطه برای فرد نامه ای مبنی بر تایید روند انگشت نگاری ارسال می گردد.

همان‌طور که گفته شد تمامی امورات مربوط به ویزای کانادا اعم از انگشت نگاری در کشور ترکیه صورت می گیرد. بد نیست بدانید که ظرف مدت زمان 15 دقیقه می توان از طریق وب سایت آنلاین مراکز vac تمامی تمامی اقدامات مربوط به انگشت نگاری را انجام داد. از جمله مواردی که از شما درخواست می شود تا نسبت به ارسال آن اقدام کنید شامل موارد زیر است:

  • ارسال عکس دیجیتال از صورت فرد درخواست کننده: برای پشت سر گذاشتن پروسه مربوط به تور انگشت نگاری کشور کانادا از سوی کارگذاران مرکز vac از شما یک عدد عکس دیجیتالی تمام رخ از صورت درخواست می شود. یادآوری می کنیم که این عکس باید کاملاً تمام رخ، واضح و بدون هیچ گونه ابهامی در چهره شما باشد.
  • اثر انگشت دستان: در ادامه مرحله انگشت نگاری از شما درخواست می شود تا تمامی انگشتان خود را بر روی یک سطح اسکنری که مخصوص انگشت نگاری است قرار دهید تا تصویر تمامی آنان بر روی صفحه نمایشگر قرار گیرد. شما در این مرحله باید ابتدا 4 انگشت دست راست خود و سپس 4 انگشت دست چپ و در آخر دو انگشت شصت خود را به طور کاملاً هم‌زمان بر روی صفحه اسکنر قرار دهید. در این مرحله حتماً بدانید که باید نحوه قرار گیری انگشتانتان صاف و بدون هیچ گونه کج و خمیدگی باشد.

مزایای استفاده از تور انگشت نگاری کانادا

مزایای استفاده از تور

برای انجام پروسه مربوط به انگشت نگاری کانادا بهتر است وقت انگشت نگاری در نزدیک ترین کشورها به ایران صورت پذیرد. از این جهت شرکت های مسافربری بسیاری در ایران بر اساس برنامه زیری کارشناسان و با هدف تسهیل در امورات مربوط به دریافت ویزای کانادا و همچنین بالا بردن امنیت و رفاه مسافران خود بهترین پرواز ها را در مناسب ترین ساعات روز جهت برگزاری تور انگشت نگاری کانادا ارائه کرده اند.

شما عزیزان می توانید با انتخاب یکی از این تورهای معتبر، با صرفه جویی در وقت و هزینه های خود محل انگشت نگاری ویزای کانادا را برای خود رزرو نمایید. از دیگر مزیت های استفاده از تور انگشت نگاری به شرح زیر است:

  • معمولاً تور مربوط به انگشت نگاری یک روزه است
  • نماینده های تور در تمامی مسیرهای رفت و برگشت همراه شما هستند
  • حتی افراد مسن و میان سال و نیز افراد کم سن و سال نیز می توانند با شرکت در این تور نسبت به انجام امورات مربوط به انگشت نگاری خود اقدام کنند
  • علاوه بر انجام امورات مربوط به انگشت نگاری، تمامی متقاضیان می توانند از تمامی جاذبه های گردشگری مقصد خود دیدن کرده و نهایت لذت خود را از یک سفر کوتاه مدت ببرند.

نکات تور انگشت نگاری کانادا

نکاتی که باید به هنگام انتخاب دفاتر وک رعایت کنید

  • قبل از انتخاب مرکز مورد نظر کشور کانادا حتماً باید حتماً باید نسبت به گرفتن وقت و دریافت ویزا اقدام کنید. به هیچ وجه نباید مدارک خود را پست نمایید
  • بعد از ارائه مدارک مربوط به درخواست ویزا در اولین فرصت امورات مربوط به انگشت نگاری خود را در مراکز مربوطه انجام دهید
  • لزوماً بایستی تمامی افراد موجود در پرونده اخذ ویزای اقامتی کانادا به طور هم‌زمان مراحل انگشت نگاری خود را انجام دهند
  • چنانچه بر روی بخشی از انگشتانتان اثراتی از خالکوبی یا تاتو وجود دارد حتماً باید صبر کنید تا تمامی این اثرات برطرف و پاک شوند. سپس اقدامات انگشت نگاری را انجام دهید.

نکته: برای اطلاع از شرایط هتل ها و پرواز و مدت زمانی که قصد سفر به شهر مورد نظر خود برای انجام انگشت نگاری را دارید، با کارشناسان ما از طریق راههای ارتباطی اعلام شده تماس حاصل فرمایید.

درباره ی مشاور کانادا

مطلب پیشنهادی

جواب ویزای کانادا

یکی از سؤالات عمده ای که همواره ذهن بسیاری از مهاجران به مقصد کانادا را …

6 دیدگاه

  1. سلام
    با توجه به اینکه پروازهای دبی دوباره آغاز شده و ویزای توریستی هم صادر میشه، آیا تور انگشت نگاری ویزای کانادا در دبی رو انجام میدید و میتونم ثبت نام کنم؟

    • مشاور کانادا

      سلام و درود
      خیر متاسفانه با افزایش شمار بیماران کرونایی در ایران مجدد ویزای توریستی دبی به حالت تعلیق درومد و امکان انجام تور انگشتنگاری وجود نداره

  2. سلام

    آیا در حال حاضر امکان سفر به هر کشوری برای انجام بایومتریک وجود دارد؟

    • مشاور کانادا

      سلام و درود
      خیر متاسفانه، در حال حاضر هیچ تور انگشتنگاری کانادایی برگزار نمیشه باید تا نیمه اول مرداد ماه صبر کنید.

  3. سلام. پروازهای قطر در حال انجام هستند و مرکز وک دوحه هم باز هست. شما هیچ تور انگشت نگاری به قطر ندارید؟

  4. سلام تور دو روزه دارید؟ برا افراد مسن هم که زبان انگلیسی بلد نیستند انجام میدید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *