خانه / مهاجرت / مهاجرت به کانادا با شرایط عالی

مهاجرت به کانادا با شرایط عالی

چرا به کشور کانادا مهاجرت کنیم؟

مهاجرت به کانادا :همان طور که گفتیم کانادا یکی از کشورهای توسعه یافته و دیدنی است. این کشور جمعیت کمی دارد و به همین دلیل منابع و طبیعتی بی نظیر و دست نخورده دارد. شما می توانید به این کشور سفر کنید و از تمام جاذبه های این کشور دیدن کنید. شما می توانید در کانادا به دنبال یک شغل بگردید و سپس برای اخذ اقامت اقدام کنید.در حقیقت افرادی که برای مهاجرت به این کشور اقدام می کنند، قصد اخذ اقامت این کشور را دارند. شما می توانید اقامت کشور کانادا را دریافت کنید تا موفق شوید در این کشور بمانید و از تمام جاذبه های این کشور لذت ببرید. از زیباترین جاذبه های کانادا می توان به آبشارهای سه گانه نیاگارا اشاره کرد.

در کنار این جاذبه های دیدنی و بی نظیر می توانید به جاذبه های دیگر این کشور نیز نگاهی بیندازید. شما می توانید در استان های مختلف کانادا به دنبال شغل مناسب خویش بگردید. پس از این که شغلی که می خواهید را یافتید، به راحتی اقامت کشور کانادا را اخذ کنید.

پایتخت کشور کانادا شهر اتاوا است. شهر دیدنی اتاوا برترین جاذبه های کانادا را در دل خود جای داده است. از دیگر شهرهای بی نظیر کشور کانادا می توان به تورنتو و ونکوور اشاره کرد. این دو شهر نیز جاذبه های زیادی را در خود جای داده اند که می توان به دیدن آن ها رفت.واحد رسمی پول کشور کانادا دلار کانادا است که نسبت به دلار آمریکا کمی ارزان تر است. سطح زندگی در این کشور رو به بالا است و مردم در رفاه کامل به سر می برند. آب و هوا در این کشور بسیار سرد است و این موضوع سبب شده است که جمعیت این کشور افزایش پیدا نکند.

صفر تا صد مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از کشورهای زیبایی است که درست در شمال قاره اروپا واقع شده است. این کشور زیبا و دیدنی وسعت زیاد و جمعیت اندکی دارد. این کشور در چند سال اخیر اقدام به دریافت مهاجر کرده است. مهاجران با توجه به شرایطی که دارند می توانند در این کشور مقیم شوند و زندگی خود را آغاز کنند.

در سال 2018 قوانین و مواردی که با توجه به آن ها کشور کانادا مهاجر جذب می کرد، تغییر کرد و به مرور زمان مردم توانستند به این کشور سفر کنند. با توجه به قوانین جدیدی که در این باره اعلام شده است در خدمت شما هستیم تا راه را به شما نشان دهیم و بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

 

مهاجرت به کانادا

 

شرایط مهاجرت به کانادا

در کل مهاجرت به کانادا به نه دسته تقسیم می شود. شما باید با توجه به شرایطی که دارید مطابق با یکی از این دسته ها اقدام کنید تا موفق به مهاجرت شوید. دقت داشته باشید که مهاجرت به کانادا ضمن این که نیاز دارد تا شما شغل مناسبی را داشته باشید، به این هم نیاز دارد که توانایی پرداخت هزینه های سفر خود را داشته باشید.

مهاجرت به کانادا از راه خویشاوندی

یکی از انواع راه هایی که می توان به کشور بی نظیر کانادا مهاجرت کرد، مهاجرت از راه اسپانسری خویشاوندان و یا همسر است. به این ترتیب متقاضی می تواند به این کشور مهاجرت کند. در صورتی که متقاضی همسری در کشور کانادا داشته باشد، می تواند به این کشور سفر کند.

به این ترتیب که همسر متقاضی باید دارای اقامت دائم کشور کانادا باشد و یا این که شهروند کشور کانادا باشد. به این ترتیب شخص می تواند همسر خود را به عنوان اسپانسر معرفی کرده و به این کشور سفر کند. البته می توانید یکی از خویشاوندان نزدیک خود را نیز به عنوان اسپانسر مالی معرفی کرده و برای مهاجرت اقدام کنید.

 

مهاجرت به کبک از راه تخصصی

کبک یکی از استان های کشور کانادا است که در شمال این کشور قرار دارد. در این شهر دیدنی علاوه بر رواج زبان انگلیسی، زبان فرانسه نیز رایج است. برای این که بتوانید به کشور کانادا مهاجرت نمایید یکی از راه ها سفر به استان کبک از طریق تخصصی است.

شهر کبک در این سال ها اخیر تعداد زیادی مهاجر را به خود جذب کرده است. برای این که از این طریق اقدام کنید باید مدارکی مبنی بر این که شخص و همسرش به زبان فرانسه و انگلیسی تسلط دارند، ارائه شود. این مدارک باید رسمی باشد. یعنی تنها مدرک آیلتس مورد قبول سفارت کانادا می باشد.

در این روش شما باید شغل و سوابق شغلی مرتبط با یکی از تخصص هایی که کبک نیاز دارد را ارائه دهید تا بتوانید به این کشور سفر کنید. تخصص کبک دقیقا به این موضوع اشاره می کند که آیا شما در زمنیه دلخواه کبک متخصص هستید یا خیر. در صورتی که تخصص داشته باشید می توانید به راحتی با ارائه مدارک از این طریق اقدام کنید.

 

مهاجرت به کانادا به روش سرمایه گذاری کبک

به روش سرمایه گذاری شما باید حداقل مبلغ 880 هزار دلار کانادا را در کبک سرمایه گذاری کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به ارائه مدارکی که نشان دهد شما به زبان های انگلیسی و فرانسه تسلط دارید نخواهید داشت. به راحتی می توانید از این روش اقامت کشور کبک را اخذ کنید.

البته می توانید با پرداخت تنها مبلغ 220 هزار دلار کانادا نیز در این کشور سرمایه گذاری کنید. البته این نکته را در نظر بگیرید که این  پول قابل عودت نیست و دیگر نمی توانید این پول را دریافت کنید. از این روش نیز می توانید در کمترین زمان ممکن اقامت کانادا را کسب کنید.

 

مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص فدرال

در این روش شما حتماً باید حدود ده سال سابقه کاری مربوط با تخصص خود و یا مدیریت داشته باشید. شما باید برای این که بتوانید از این روش اقدام کنید، یک کارفرمای معتبر در کانادا داشته باشید و درخواست ایشان را به سفارت ارائه دهید تا مشخص شود که کارفرمایی در کانادا شما را نیاز دارد.

پس در این دسته تنها افرادی می توانند اقدام کنند که سابقه کاری مناسبی داشته باشند و البته به زبان انگلیسی نیز تسلط داشته باشند. آیلتس مورد نیاز در این زمینه حداقل 6.5 می باشد. شما باید بر زبان انگلیسی تسلط داشته باشید تا بتوانید از این طریق برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید.

 

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

شما می توانید به کشور کانادا سفر کنید و در این کشور پناهنده شوید. پناهندگی و سفر به کانادا مشکلات زیادی را در پی دارد. چه تعداد جوانانی که برای سفر به کانادا از راه غیرقانونی اقدام کردند و در این راه از دست رفتند. حال در نظر میگیریم که فرد به سلامت وارد این کشور شود.

شخص درخواست پناهندگی خود را به دولت ابلاغ می کند و تازه داستان آغاز می شود. کمپ هایی در این کشور وجود دارد که افراد باید به مدتی نا معلوم تا مشخص شدن احوالاتشان زندگی کنند و پس از طی مدت زمانی مشخص دولت به آن ها پاسخ خواهد داد.

این راه نه ایمن است و نه راه مناسبی برای این که بتوانید در کش ر کانادا اقامت داشته باشید. خطراتی که شما را در این راه تهدید می کند بسیار بیشتر از فوایدی است که در این راه نصیب شما شود. برای مهاجرت به کانادا بهتر است که از راه های قانونی و مطمئن اقدام کنید.

 

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

برای این که به کشور کانادا مهاجرت کنید باید اطلاعات دقیقی از این کشور و نحوه مهاجرت داشته باشید. شما باید بدانید که از چه راهی اقدام نمایید، چقدر هزینه کنید و چه زمانی اقدام کنید. دانستن این موارد تنها به این بستگی دارد که شما بتوانید با فردی با تجربه و دانا مشورت کنید.

افراد آگاه می توانند به راحتی شما را راهنمایی کنند و آن چه به صلاح شما است را پیش رویتان قرار دهند. برای این که از تمام جزییات آگاه شوید و از بهترین راه اقدام کنید، کافی است تا با مشاورین مجرب ماکان سیر آسمان از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار کنید.

 

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟

برای این که موفق شوید تا به کشور کانادا مهاجرت کنید ابتدا باید راه را درک کنید. نگاه دقیق و آگاهانه ای نسبت به مسیری که پیش رو دارید، داشته باشید. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان ممکن به این کشور دیدنی مهاجرت کنید. اولین گام این است که یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنید. این یادگیری باید با مدرک رسمی باشد و حتماً باید آیلتس داشته باشید.

برای سفر به کانادا به هر طریقی باید زبان انگلیسی بلد باشید. در غیر این صورت نمی توانید به راحتی در این کشور زندگی کنید و مشغول به کار شوید. قدم بعدی که باید بردارید این است که بدانید شما در کدام دسته مهاجرین قرار دارد و باید از چه طریقی برای مهاجرت قانونی به این کشور اقدام کنید.

پس از این کسب اطلاعات کافی لازم است تا با یک وکیل مهاجرت کانادا نیز صحبت کنید. در این راه نیاز دارید تا موارد قانونی و مهم را نیز بدانید تا بتوانید سفر خود را آغاز کنید. پس از این که مرحله می توانید برای مهاجرت اقدام کنید و سفر خود را در مدت زمان کوتاهی آغاز کرده و اقامت این کشور را اخذ کنید.

درباره ی مشاور کانادا

یک دیدگاه

  1. من یه دختر دارم که دانش آموز مدرسه تیزهوشان میباشد و قصد دارم که در مدارس خارج مثلا کانادا ادامه تحصیل بدهد حال چون دختر میباشد و در سن پایین نیاز میبینم خودم هم در کنار اون باشم .به چه صورت میشه دعوتنامه از کشور کانادا دریافت کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *