خانه / ویزا / منصفانه ترین هزینه ویزای کانادا مولتی و توریستی

منصفانه ترین هزینه ویزای کانادا مولتی و توریستی

چگونه منصافنه ترین هزینه ویزای کانادا را تشخیص دهیم؟ از کجا بدانیم قیمت خوبی به ما پیشنهاد شده است ؟کانادا انواع مختلفی از ویزا را ارائه می داد تا مردم بتوانند با هر هدفی به این کشور سفر کنند. امروزه در زمینه توریستی تنها ویزای مولتی ارائه می دهد. به این ترتیب متقاضیان اخذ ویزای کانادا می توانند ویزای چند بار ورود کانادا یا همان ویزای مولتی کانادا را اخذ کنند.با اخذ این ویزا می توان پنج سال به خاک کشور کانادا وارد شد. در حقیقت اعتبار این ویزا ده ساله است اما به دلیل پنج ساله بودن اعتبار گذرنامه ایرانیان، این ویزا تنها پنج سال اعتبار دارد. برای اخذ این ویزا کافی است تا ابتدا وقت سفارت کانادا را اخذ کنید و پس از آن از طریق مشاورین مجرب ما اقدام نمایید.

هزینه ویزای کانادا مولتی توریستی چقدر است ؟

هزینه اخذ این ویزا با توجه به سن و سال متفاوت است. این هزینه که توسط مشاورین ما اخذ می شود برابر با سیصد دلار است. این هزینه شامل پرداختی وقت سفارت کانادا برای انگشت نگاری، بررسی مدارک و چیدمان مدارک است. البته در صورتی که درخواستی برای اخذ دعوتنامه رسمی کانادا هم داشته باشید، این هزینه متفاوت می شود.البته تهیه مدارکی که باید در پرونده قرار دهید هم هزینه هایی را به شما تحمیل خواهد کرد. این مدارک شامل واچر هتل ، بیمه نامه مسافرتی ، رزرو بلیط هواپیما و … است. این هزینه ها باز با توجه به مدت زمان سفر، شهر انتخابی و نوع پرواز هم متفاوت است.

هزینه ویزای کانادا

هزینه انگشت نگاری چقدر است؟

برای این که بتوانید ویزای کانادا را اخذ کنید باید وقت سفارت برای انگشت نگاری را داشته باشید. کانادا یکی از کشورهایی است که قبل از ورود به خاک این کشور باید مراحل انگشت نگاری را پشت سر بگذارید. برخی از کشورها در فرودگاه انگشت نگاری را از مسافران می گیرند.

برای این که بتوانید انگشت نگاری انجام دهید باید هزینه ای را بپردازید. این هزینه با توجه به سن و سال تغییر می کند. افراد زیر شش سال و بالای هشتاد سال از پرداخت هزینه انگشت نگاری و البته انجام این عمل معاف هستند. به این ترتیب این دسته از افراد بدون پرداخت هزینه برای انگشت نگاری می توانند برای اخذ ویزای این کشور اقدام کنند.

افراد بین شش تا دوازده سال درست معادل نصف هزینه های افراد بالغ را می پردازند. این هزینه را باید به طور کامل و بدون کم و کاست بپردازند. این هزینه به صورت آنلاین و با استفاده از یک اعتباری بین المللی باید پرداخت شود. پس از پرداخت رسید را به سفارت ارائه دهید.

هزینه پیکاپ ویزای کانادا چقدر است؟

یکی از سرویس هایی که می توانید از آن استفاده کنید، پیکاپ پاسپورت یا ویزا است. این سرویس به متقاضیانی ارائه می شود که پاسخ مثبت سفارت برای اخذ ویزای کانادا را دریافت کرده اند. به این ترتیب متقاضیان اخذ ویزا می توانند در کمترین زمان ممکن ویزای این کشور را اخذ کنند و هزینه ویزای کانادا را کاهش دهند.

سرویس پیکاپ ویزای کانادا به مسافران این امکان را می دهد تا بدون این که به کشورهای همسایه سفر کنند، ویزای خود را دریافت کنند. این سرویس در کمتر از ده روز انجام می شود و هزنیه آن نسبت به هزینه سفر بسیار کمتر است. برای کاهش هزینه ویزای کانادا بهترین راه استفاده از پیکاپ پاسپورت است.

مجموع هزینه های ویزای کانادا

برای این که بتوانید هزینه ویزای کانادا را بپردازید باید نوع ویزای خود را انتخاب کنید. این هزینه ها با توجه به برخی از موارد متفاوت است. کانادا در ایران سفارت خانه ندارد به همین دلیل باید برای اخذ ویزای مولتی کانادا به کشورهای همسایه مانند ترکیه، امارات، ارمنستان و … سفر کنید.

سفارت کانادا در این کشورها کارگزاری به نام وک را مامور رسیدگی به امور ویزا کرده است. به این ترتیب این کارگزاران مردم را برای اخذ ویزای توریستی کانادا این کشور راهنمایی می کنند. پس اولین هزینه ویزای کانادا که باید بپردازید هزینه اخذ وقت انگشت نگاری از سفارت کانادا است.

این هزینه به مبلغ سیصد دلار توسط مشاورین ما دریافت می شود. هزینه ویزای کانادا برای صدور ویزا، انگشت نگاری، چیدمان مدارک و … است. هزینه بعدی که باید بپردازید برای ترجمه مدارک است. مدارک شما باید به زبان انگلیسی ترجمه شود و مهر دارالترجمه رسمی بر روی آن درج شود.

پس از آپلود مدارک و پرداخت هزینه انگشت نگاری، در تاریخ مشخص شده باید به سفارت کشور کانادا مراجعه کنید. هزینه این سفر را نیز باید بپردازید. شما باید انتخاب کنید  که از کدام شهر وقت انگشت نگاری را اخذ کنید. به عنوان مثال هزینه سفر به ابوظبی بسیار بیشتر از هزینه سفر به استانبول است.

پس از این پاسخ سفارت به شما ابلاغ خواهد شد. در صورتی که این پاسخ مثبت باشد باید به شهر آنکارا سفر کرده تا موفق به اخذ ویزای خود شوید. راه دیگر هم استفاده از سرویس پیکاپ است که هزینه های شما را به شدت کاهش می دهد و با کمترین هزینه می توانید ویزای خود را اخذ کنید.

مجموع هزینه های ویزای کانادا

هزینه ویزای تضمینی کانادا چقدر است؟

ویزای کانادا تضمینی یکی از جملاتی است که بسیار شنیده می شود. ویزای تضمینی کانادا یکی از امکاناتی است که ما هم در اختیار متقاضیان قرار می دهد. ما تضمین می کنیم که شما موفق به اخذ ویزا می شوید اما با مدارکی که خودتان دارید. چیدمان و نشان دادن درست نقاط مثبت مدارک یکی از توانایی های ما است.

شاید در این راه بارها درباره ویزای تضمینی کانادا با هزینه های باورنکردنی شنیده باشید. این هزینه ها را به خود تحمیل نکنید. هیچ کس نمی تواند تضمین کند که شما ویزا می شوید اما ما می توانیم تضمین کنیم که بهترین چیدمان مدارک را برای شما خواهیم داشت.

البته داشتن دعوتنامه در روند اخذ ویزا بسیار موثر است و ما می توانیم دعوتنامه رسمی را در پرونده شما قرار دهیم. به این ترتیب به راحتی می توانید ویزای خود را اخذ کنید. البته دقت داشته باشید که افرادی سودجو ممکن است اقدام به جعل مدارک و یا قراردادن مدارک دروغین کنند. باید به استاندارد مدارک توجه داشته باشید.

هزینه ویزای کانادا را با جعل بی دلیل اسناد بالا نبرید زیرا سفارت کانادا کلیه مدارک را به دقت بررسی می کند. تمام مدارک بررسی می شود و در صورتی که مشخص شود کوچکترین مدرکی جعلی است ممکن است از پنج سال تا همیشه در لیست سیاه کانادا قرار بگیرید. پس به هیچ عنوان فریب افراد سودجو را نخورید و مدارک جعلی در پرونده قرار ندهید.

درباره ی مشاور کانادا

مطلب پیشنهادی

انگشت نگاری سفارت کانادا

ویزای کانادا و گرفتن وقت سفارت در این کشور یکی از مباحث چالش برانگیزی است …

2 دیدگاه

  1. سلام من ۲۰ سال سابقه کار در ادره پست بودم ۲سال قبل باز خرید کردم و ادامه بیمه هم با شرکت خصوصی انجام دادم در ضمن پروانه کسب اتحادیه املاک هم دارم .سند بنام خانمم هست جهت گرفتن ویزای ۵سال کانادا راهنمائی کنید

    • سلام و درود
      برای ویزای کانادا چند تا فاکتور مهم دیگه وجود داره که نیاز به پرسیدن سوالاتی از شما هستش برای اطلاع از اینکه چه میزان شانس دارید بهتره به صورت حضوری یا تلفنی مشاوره بگیرید از کارشناسان ما که کامل تر بتونیم راهنماییتون کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *