خانه / وقت سفارت کانادا / وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی

وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی

وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی

اگر تا به حال به کشور پهناور کانادا سفر کرده باشید پس حتماً اطلاعاتی در مورد پروسه گرفتن وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی دارید اما چنانچه تا به امروز سفر به کانادا را تجربه نکرده اید ممکن است که اطلاعاتی چندانی راجع به روند گرفتن وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی نداشته باشید؛ در این صورت بد نیست که در خواندن این مقاله ما را همراهی کنید زیرا ما امروز می خواهیم مسیر رزرو وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی را شرح دهیم. اما قبل از پرداختن به بحث وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی بهتر است که ابتدا در مورد ویزاهای مختلف این کشور صحبت کنیم و بعد از آشنایی با شرایط لازم برای کسب این ویزاها به بحث وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی بپردازیم.

ویزای تحصیلی کانادا

هدف جمع کثیری از دانشجویانی که برای گرفتن وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی اقدام می کنند؛ اخذ ویزای تحصیلی کانادا است زیرا ویزای تحصیلی کانادا راهی برای تحصیل در دانشگاه های معتبر و بین المللی این کشور است و هم اینکه می تواند زمینه ساز گرفتن اقامت دائم کانادا باشد.

در هرحال افرادی که با هدف اخذ ویزای تحصیلی مبادرت به گرفتن وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی می کنند؛ ابتدا باید از یک دانشگاه یا کالج کانادایی پذیرش گرفته باشند. مراکز آموزشی کانادا در صورتی به افراد خارجی پذیرش می دهند که شخص از سلامت جسمی برخوردار باشد؛ سوسابقه نداشته باشد و مهمتر از همه اینکه ثابت کند که از استطاعت مالی کافی برای تحصیل و زندگی در کانادا برخوردار است.

بعد از کسب پذیرش، فرد می تواند برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام نماید. اما علاوه بر گواهی پذیرش برای سفارت کانادا بسیار مهم است که فرد ثابت کند که بعد از اتمام تحصیلاتش انگیزه کافی برای بازگشت به کشور مبدا را دارد. تحت چنین شرایطی شخص موفق به دریافت ویزای تحصیلی کانادا خواهد شد. البته گاهی هم با اینکه فرد تمام شرایط لازم برای اخذ ویزای کانادا را دارد باز هم از دریافت این ویزا محروم می شود؛ به عنوان مثال اگر طول دوره تحصیلی مدنظر کمتر از شش ماه باشد؛ متقاضی عضو نیروهای مسلح بوده باشد؛ والدین متقاضی قصد گرفتن پناهندگی داشته باشند و… سفارت درخواست وی را ریجکت خواهد کرد.

در هر حال اگر شخص موفق به دریافت ویزای تحصیلی کانادا شود؛ بعد از ورود به کانادا و در حین اشتغال به تحصیل می تواند با اخذ مجوز کار هفته ای ۲۰ ساعت کار کند و بدین تریب بخشی از هزینه های خود را تامین نماید.

 

وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی

ویزای کاری کانادا

محبوبترین نوع ویزای کانادا ، ویزای کاری این کشور است و دلیل آن هم چیزی جز جایگاه اقتصادی بالای کانادا، بازار کار پویا و مالیات پایین در این کشور نیست؛ به گونه ای که افراد مهاجرت کاری به کانادا را راهی برای موفقیت خود تلقی می کنند. به همین دلیل بسیاری از افرادی که برای گرفتن وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی اقدام می کنند؛ جهت اخذ ویزای کاری درخواست می دهند.

شخصی که اقدام به گرفتن وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی می کند و تقاضای صدور ویزای کاری می کند حتماً باید از طرف یک کارفرمای کانادایی دعوتنامه کاری داشته باشد. در حقیقت روند کار بدین صورت است که کارفرمای کانادایی که بنگاه اقتصادی وی دارای مجوز قانونی است؛ ابتدا برای استخدام نیروی موردنیاز خود باید به مدت سه ماه در کشور کانادا آگهی استخدام بدهد؛ اگر در این مدت یک داوطلب کانادایی واجدشرایط پیدا شد؛ کارفرما ملزم به استخدام وی هست؛ در غیر این صورت باید با کسب مجوز از اداره کار کانادا برای استخدام فرد خارجی دعوتنامه کاری ارسال کند. حالا شخصی که دعوتنامه کاری را دریافت کرده است می تواند با گرفتن وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی به دنبال اخذ ویزای کاری باشد.

شخصی که موفق به دریافت ویزای کاری کانادا می شود اجازه دارد که خانواده خود را نیز به کانادا ببرد اما خانواده وی حق کار کردن در خاک کانادا را ندارند؛ ضمناً شخص دریافت کننده ویزای کاری تنها اجازه دارد برای کارفرمایی کار کند که از طرف وی دعوتنامه دریافت کرده بوده است.

ویزای توریستی کانادا

عده ای از متقاضیان وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی هم خواهان اخذ ویزای توریستی کانادا هستند. جاذبه های طبیعی و مصنوعی بیشمار این کشور پهناور و صد البته زیبا باعث شده که هرساله خیل عظیمی از علاقمندان به گردشگری مهمان کانادا شوند. اما علاوه بر توریست ها، افرادی هم که به قصد شرکت در یک سمینار، دیدار با اقوام و… به کانادا سفر می کنند هم باید ویزای توریستی دریافت نمایند. در حقیقت ویزای توریستی کانادا برای آن دسته از متقاضیان وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی متناسب است که دوره اقامت آنها در کانادا کمتر از شش ماه باشد.

لازم به ذکر است که ویزای توریستی کانادا هم به صورت یک بار ورود هم چند بار ورود قابل دریافت است.

 

روند گرفتن وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی

وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی هم به صورت حضوری و هم به شیوه آنلاین قابل رزرو است که در ادامه با مراحل هر دو روش آشنا می شویم.

 

گرفتن وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی به صورت حضوری

اگر فردی خواهان رزرو وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی به شیوه حضوری است باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهد:

  • مراجعه حضوری به سفارت کانادا واقع در دبی یا ابوظبی
  • تکمیل فرم های درخواست ویزای کانادا و تحویل فرم ها به سفارت
  • تحویل مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا
  • پرداخت هزینه های سفارت (هزینه صدور ویزا و هزینه انگشت نگاری) از طریق بانکی که سفارت اعلام می کند.
  • پرداختن به انجام امور انگشت نگاری
  • بازگشت به کشور تا زمانی که سفارت با خواسته شخص موافقت کند.
  • مراجعه مجدد به سفارت و تحویل گرفتن ویزای صادرشده

گرفتن وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی به صورت آنلاین

اگر فردی برای گرفتن وقت سفارت کانادا از دبی و ابوظبی، روش آنلاین را انتخاب کند؛ موظف به انجام مراحل زیر است:

  • مراجعه به سایت سفارت کانادا و ثبت نام ویزای کانادا
  • در این سایت
  • تکمیل آنلاین فرم های درخواست ویزای کانادا و سابمیت فرم ها
  • پرداخت آنلاین هزینه های سفارت (هزینه صدور ویزا و هزینه انگشت نگاری)
  • مراجعه حضوری به سفارت حداکثر تا یک ماه پس از واریز هزینه ها
  • تحویل مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا
  • پرداختن به انجام امور انگشت نگاری
  • بازگشت به کشور تا زمانی که سفارت با خواسته شخص موافقت کند.
  • مراجعه مجدد به سفارت و تحویل گرفتن ویزای صادرشده

 

جهت اخذ وقت سفارت کانادا با شماره 8-02122360894 تماس بگیرید.

درباره ی مشاور کانادا

مطلب پیشنهادی

مدارک وقت سفارت کانادا

مدارک وقت سفارت کانادا کانادا به عنوان دومین کشور بزرگ جهان از اقیانوس اطلس تا …

4 دیدگاه

  1. سلام لطفا راهنمایی بفرمائید برای کسی که pr کانادا داشته اما ویزا به دلیل پر نکردن زمان لازم در کانادا باطل شده چطور میتوان برای ویزای ویزیتور اقدام کرد؟

    • مشاور کانادا

      سلام وقت بخیر
      کل فرآیند ویزای توریستی رو باید طی کنید تفاوتی با روند ویزای ویزیتوری کانادا نداره

  2. سلام ، اگر ما فرم ها رو به صورت انلاین پر کردیم و سابمیت کردیم و پرداخت کردیم، حالا برای انگشت نگاری تصمیم گرفتیم دبی بریم،ایا نیاز به گرفتن وقت قبلی از سفارت دبی هم هست یا با نامه ای که دادن میتوانیم بدون وقت بریم؟

    • مشاور کانادا

      سلام وقت بخیر
      دوست عزیز در حال حاضر از هر شهر و کشوری که قصد انگشتنگاری دارید باید وقت سفارت بگیرید و در همان زمانی که به شما داده میشه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *