خانه / وقت سفارت کانادا / وقت سفارت کانادا در ارمنستان

وقت سفارت کانادا در ارمنستان

کانادا

وقت سفارت کانادا در ارمنستان را برای اخذ ویزای کانادا باید دریافت کنید. کانادا کشوری در قاره امریکا است که در شمالی‌ترین قسمت این قاره قرار دارد.

پایتخت این کشور اتاوا است ولی مرکز اقتصادی این کشور تورنتو است. کانادا یک  کشور بزرگ است اما جمعیت آن یازده درصد جمعیت امریکا است. کانادا دومین کشور بزرگ جهان است که دارای آب و هوایی سرد می‌باشد.واحد پولی این کشور دلار کاناداست و زبان رسمی آن انگلیسی است. البته مردم برخی از استان‌ها مانند کبک به زبان فرانسه صحبت می‌کنند و شما برای مقیم شدن در این شهر نیاز به یادگیری زبان فرانسه دارید.

کانادا به دلیل این‌که جمعیت کمی دارد و کشوری رو به توسعه است هرسال علاوه برجذب بسیاری از توریست‌ها، مهاجران زیادی را نیز به خود جذب می‌کند. برای ورود به کشور کانادا باید ویزای این کشور را اخذ کنید.اخذ ویزای کانادا مستلزم داشتن وقت سفارت کانادا در ارمنستان ، دبی ، ابوظبی و … می‌باشد. در ادامه دراین‌باره به‌تفصیل خواهیم گفت.

 

وقت سفارت کانادا در ارمنستان

چگونه وقت سفارت کانادا در ارمنستان را اخذ کنیم؟

برای اخذ وقت سفارت کانادا در ارمنستان ابتدا باید از طریق آنلاین اقدام کنید. دقت داشته باشید برای این کار شما نیاز به دانش و تجربه‌دارید.مشاورین ما دانش و تجربه خود را در اختیار شما می‌گذارند تا به‌راحتی بتوانید در کمترین زمان ممکن ویزای کانادا را اخذ کنید.

هنگام اخذ وقت سفارت کانادا در ارمنستان شما باید به‌صورت آنلاین مدارک و فرم سفارت را تکمیل کرده و در سایت بارگذاری کنید. دقت داشته باشید که کوچک‌ترین نقصی می‌تواند منجر به رد درخواست شما برای اخذ ویزای کانادا شود.پس بهتر است کسی که تجربه کافی در این زمینه دارد برای شما اقدام کند. شما با صرف کمترین هزینه و وقت تنها با ارسال مدارک خود برای ما می‌توانید ویزای خود را در دستانتان تصور کنید.

وقت سفارت کانادا در ارمنستان

مراحل اخذ وقت سفارت کانادا در ارمنستان چیست؟

ابتدا شما باید انتخاب کنید که به روش حضوری و یا غیرحضوری قصد دریافت وقت سفارت کانادا در ارمنستان رادارید؛ سپس به باقی مراحل رسیدگی کنید.

در هر دو صورت شما باید مدارک و فرم سفارت را تکمیل کنید. پس از تکمیل مدارک بناتر نوع روشی که انتخاب می‌کنید باید 85 دلار کانادا را به سفارت بپردازید.

پس‌ازآن شما باید برای مراحل انگشت‌نگاری و چهره‌نگاری به VAC که در ارمنستان، ترکیه، ابوظبی و … هست، مراجعه کنید.

بعدازآن بین دو تا سه هفته بعد پاسخ سفارت به شما درباره موافقت و یا مخالفت با درخواست ویزا به شما ابلاغ خواهد شد.

به چند روش می‌توان وقت سفارت کانادا در ارمنستان را اخذ کرد؟

  • روش حضوری

به این روش می‌توانید به‌صورت حضوری پس از تکمیل مدارک و ترجمه آن‌ها به سفارت مراجعه کنید. البته لازم است تا قبل از مراجعه به سفارت مبلغ 85 دلار کانادا را به یکی از شعب بانکی گارانتی سفارت بپردازید.

فیش پرداختی را ضمیمه مدارک خودکرده و به سفارت تحویل دهید. سفارت پس از بررسی مدارک پاسپورت را به شما خواهد داد و شما باید تا زمان انگشت‌نگاری به تهران بازگردید و منتظر بمانید.

  • روش آنلاین یا غیر حضوری

در این روش شما پس از تکمیل مدارک و فرم سفارت باید تمام آن‌ها را ترجمه کرده و در سایت آپلود کنید. در این روش شما باید به‌صورت آنلاین 85 دلار کانادا را بپردازید.

پس از تکمیل پرونده به شما یک کد ره‌گیری داده می‌شود و وقت سفارت پس از ده روزبه شما اعلام می‌شود. مزیتی که روش غیرحضوری نسبت به حضوری دارد این است که در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی خواهد شد. شما با صرف اندک هزینه‌ای می‌توانید این کار را به ما بسپارید تا وقتی مناسب را برای شما اخذ کنیم.

 

مزایای اخذ وقت سفارت کانادا در ارمنستان چیست؟

  1. دو روز متوالی پرواز در این کشور وجود دارد. شما می‌توانید طی دو روز کارهای خود را به پایان برسانید.
  2. اگر به‌صورت حضوری بخواهید مدارک را تحویل دهید، هزینه‌ی آن نسبت به دیگر کشورها کمتر است.
  3. دریافت وقت سفارت از ارمنستان مدت‌هاست که موردتوجه ایرانیان بوده است.

پس از اخذ وقت سفارت کانادا در ارمنستان چه می‌شود؟

شما در تاریخ تعیین‌شده مدارک را تحویل می‌دهید و به‌صورت حضوری برای انگشت‌نگاری و چهره‌نگاری به سفارت مراجعه می‌کنید. پس‌ازآن شما باید به ایران بازگردید و منتظر پاسخ سفارت شوید.

اگر پاسخ سفارت به درخواست شما مثبت باشد شما باید طی بیست روز پاسپورت خود را جهت ضمیمه شدن ویزا به سفارت تحویل دهید. اگر شما ثبت‌نام به‌صورت حضوری را انجام داده باشید، با بردن پاسپورت خود سه سفر به این کشور را رفته‌اید.

درصورتی‌که ثبت‌نام را آنلاین انجام داده باشید تنها برای انجام انگشت‌نگاری باید به این کشور سفر کنید. برای ضمیمه شدن ویزا نیز کافی است تا با ما تماس بگیرید، پس از ده روز پاسپورت خود را با ویزا دریافت کنید.

اگر جواب سفارت به درخواست ویزای شما منفی بود، باید پس از دو تا چهار ماه با برطرف کردن علت رد شدن درخواست خود، مجدداً اقدام کنید.

پیکاپ ویزای کانادا چیست؟

زمانی که سفارت با درخواست شما موافقت می‌کند دیگر نیازی نیست تا شما به‌صورت حضوری به سفارت مراجعه کنید. تنها کافی است تا یک وکالت و پاسپورت خود را به ما دهید.

پس از ده روز پاسپورت خود را با ویزای ضمیمه‌شده در آن تحویل بگیرید. به این عمل پیکاپ ویزا گفته می‌شود. شما با صرف کمترین هزینه و وقت می‌توانید ویزای خود را تحویل بگیرید.

آدرس سفارت کانادا در ارمنستان چیست؟

Vazgen Sargsyan – Yerevan – Armenia 10

شماره تماس سفارت کانادا در ارمنستان:

0037430583786

مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای کانادا چیست؟

  • فرم سفارت باید به زبان انگلیسی تکمیل شود.
  • شناسنامه که از تمام صفحات آن کپی تهیه شود.
  • گذرنامه باید دارای شش ماه اعتبار از زمان صدور ویزا باشد.
  • سند ملکی که نشان دهد شما دارای زمین، خانه و … هستید.
  • گواهی اشتغال به کار که نشان دهد شما دارای شغل می‌باشید.
  • واچر هتل که نشان برای تمام مدت اقامت شما در این کشور هتل رزرو کرده‌اید.
  • بلیط هواپیما برای تاریخ رفت‌وبرگشت باید رزرو شود.
  • بیمه‌نامه که تا 30 هزار یورو از هزینه‌های احتمالی شمارا بتواند پرداخت کند.
  • دعوت‌نامه که از طرف یکی از بستگان باشد و دارای امضا و تاریخ باشد.

از تمامی مدارک بالا باید کپی تهیه شود و با ترجمه به زبان انگلیسی به سفارت ارائه شود.

 

جهت اخذ وقت سفارت کانادا و ویزای کانادا با شماره 8-02122360894 تماس بگیرید

درباره ی مشاور کانادا

مطلب پیشنهادی

وقت سفارت کانادا در باکو

وقت سفارت کانادا در باکو برای سفر به کانادا از طریق شهر باکو باید از …

2 دیدگاه

  1. من برای ویزای مالتی می خوام درخواست بدهم البته با دعوتنامه رسمی از جانب برادر بزرگترم راهنمایی بفرمائید

    • سلام و درود خدمت شما
      اگر تصمیم به اقدام برای گرفتن وقت سفارت کانادا و ویزای کانادا رو دارید به دلیل زیاد بودن حجم شرایط بهتره به صورت تلفنی یا حضوری از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *