خانه / ویزا / ویزای کانادا بدون شینگن با تضمین بازگشت وجه

ویزای کانادا بدون شینگن با تضمین بازگشت وجه

ویزای کانادا بدون شینگن با تضمین بازگشت وجه چیست؟ در ابتدا و قبل از توضیحات بیشتر به شما عزیزان اعلام میکنیم که ویزای تضمینی کانادا یا هر کشور دیگری یک دروغ شیرین می باشد که متاسفانه به وسیله ای برای خالی کردن جیب افراد ساده شده است.اخذ ویزای کانادا بدون شینگن تنها به بقیه مدار ک شما بستگی داشته ودرصورتی این امکان وجود دارد که شما دعوتنامه معتبر مخصوصا کاری داشته باشید .

ویزای کانادا بدون نیاز به ویزای شینگن با تضمین بازگشت وجه

اگر قصد اخذ ویزای کانادا را داشته باشید احتمالاً درباره ارتباط ویزای شینگن با اخذ ویزای کانادا شنیده اید. بسیاری بر این باورند که بدون داشتن ویزای شینگن نمی توان ویزای کانادا گرفت، به همین دلیل افراد را مجبور می کنند تا ابتدا ویزای شینگن اخذ کنند و پس از آن ویزای کانادا را بگیرند.

ویزای کانادا بدون شینگن امکان پذیر است اما این در صورتی است که یک سری از شرایط را رعایت کرده باشید. برای این که موفق به اخذ این ویزا شوید باید این شرایط را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

ویزای کانادا بدون شینگن

آیا داشتن ویزای شینگن الزامی است!

همان طور که گفتیم یکی از مواردی که خیلی به آن اشاره می کنند داشتن ویزای شینگن است. ویزای کانادا بدون شینگن قابل اخذ است البته باید استانداردی را رعایت کرد. برای این که بتوانید بدون ویزای شینگن، ویزای کانادا اخذ کنید باید تاریخچه سفر قوی داشته باشید.

تاریخچه سفر دقیقاً به سفرهایی اشاره می کند که مسافر در گذشته رفته است. این سفرها می توانند در آسیا و به کشورهایی مانند هند، ترکیه، امارات، چین و … باشند. به این ترتیب در صورتی که سفرهای زیادی را تا کنون داشته اید حتی بدون اخذ ویزای شینگن هم می توانید ویزای کانادا را اخذ کنید.

در حقیقت داشتن ویزای شینگن این نکته را به سفارت نشان می دهد که مسافر به کشورهای خارجی سفر کرده است، سپس به وطن نیز بازگشته است. این نکته که مسافر تنها به عنوان توریست به کشورهای دیگر وارد می شود و قصد مهاجرت ندارد برای سفارت بسیار مهم است.

پس از اخذ وقت سفارت کانادا و مراجعه به دفتر وک در ترکیه یا هر کشور دیگری ،تأثیر ویزای شینگن در نظر افسر سفارت را نمی توان نادیده گرفت اما این را فراموش نکنید که با تاریخچه سفر قوی هم می توان ویزا گرفت. پس تنها به این نکته اکتفا نکنید. در این بین مراقب افراد سودجو که ممکن است با اخذ پول های گزاف اقدام به فریب شما کنند، باشید.

 

دعوت‌نامه و تأثیر آن بر ویزای کانادا

یکی از مدارکی که در اخذ ویزای کانادا بسیار اهمیت دارد داشتن دعوت‌نامه معتبر کانادا است. در صورتی که دعوت‌نامه ارائه دهید دیگر می توانید ویزای کانادا بدون شینگن را اخذ کنید. دعوت‌نامه البته انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن ها به نوعی در پرونده تأثیر می گذارند. همان طور که می دانید داشتن دعوت‌نامه نظر آفیسر را به راحتی جذب می کند.

دعوت‌نامه خویشاوندی یکی از انواع دعوت‌نامه است که می توان برای اخذ آن اقدام کرد. دعوت‌نامه خویشاوندی باید از سوی دوستان و یا افراد خانواده ارسال شود. این دعوت‌نامه دارای بیشترین اعتبار است زیرا از سوی یکی از دوستان و یا اقوام ارسال می شود.

در صورتی که همراه با این دعوت‌نامه اطلاعات مالیاتی شخص نیز ارسال شود، اعتبار این دعوت‌نامه نیز افزایش پیدا می کند. در صورتی که فرستنده اعلام کند که منزل وی به عنوان محل اقامت مسافر است، این نیز اعتبار بیشتری به دعوت‌نامه می بخشد. دعوت‌نامه تجاری، تحصیلی، کاری و … هم در روند اخذ ویزا مؤثر هستند.

این دعوت‌نامه باید اطلاعات کاملی درباره شخص فرستنده و گیرنده داشته باشد. این اطلاعات شامل اطلاعات شخصی فرستنده مانند نام و نام خانوادگی، آدرس، وضعیت اقامت و … باشد. اطلاعات گیرنده نیز به همین ترتیب باید درج شود تا از سوی افسر سفارت مورد قبول واقع شود.

تشخیص مدارک جعلی کانادا

تشخیص مدارک جعلی کانادا و قراردادن شما در لیست سیاه

در این راه ممکن است برخی از افراد به شما وعده های دروغین بدهند تا بدین ترتیب با اخذ هزینه های زیاد از شما مدارک جعلی بسازند. این مدارک از سوی سفارت بررسی می شود و به سرعت از جعلی بودن این مدارک آگاه می شوند. برخی از افراد با وعده های دروغین اقدام به طراحی لیبل شینگن جعلی می کنند.

شک نداشته باشید که سفارت کانادا تمام مدارک را به دقت بررسی می کند. از زمان وقت سفارت کانادا برای انگشت نگاری تا پاسخ دهی سفارت پرونده شما به دقت بررسی می شود. در صورتی که مدرک جعلی در پرونده شما یافت شود، در وهله اول تا پنج سال به بلک لیست کانادا اضافه می شوید.

دقت داشته باشید که ویزای شینگن به راحتی قابل پیگیری و بررسی است. پس هیچ گاه خود را دچار مشکل نکنید. یکی از مزایای کانادا این است که پس از ریجکت شدن بلافاصله با برطرف کردن علت ریجکتی دوباره می توان برای اخذ ویزای کانادا اقدام کرد. پس با مدارک جعلی پرونده خود را وارد بلک لیست نکنید.

 

تضمین ویزا یا عودت وجه

در راه اخذ ویزای کانادا ممکن است با عبارت ویزای کانادا تضمینی مواجه شده باشید. نکته ای در این جمله وجود دارد که این جا به شما خواهیم گفت. ویزا شدن هر شخص تنها به مدارک وی و افسر سفارت بستگی دارد. در حقیقت افسر سفارت این مدارک را از شما اخذ می کند و پس از آن بررسی آغاز می شود.

این که برخی از افراد به شما وعده ویزای تضمینی کانادا را می دهند؛ در حقیقت تضمینی بر ویزا شدن نمی کنند. اما در صورت ریجکتی تضمین می کنند که بخشی از پول شخص را به وی باز می گردانند. پس دقت داشته باشید که هیچ کس به جز افسر سفارت نمی داند که شخص موفق به اخذ ویزا می شود و یا نمی شود.

سند ملکی به عنوان ضمانت

شما باید مدارکی را به سفارت ارائه دهید تا سفارت بررسی این مدارک را آغاز کند. یکی از این مدارکی که باید ارائه دهید، سند ملکی است. اما اصل سند ملکی را سفارت از شما نخواهد گرفت و تنها ارائه ترجمه آن کافی است. به این ترتیب مشخص می شود که سفارت هیچ ضمانت نامه ای از متقاضیان نخواهد گرفت.

این نکته را هم پس در نظر بگیرید که سند ملکی خود را نباید به هیچ کس به عنوان سفارت ارائه دهید؛ زیرا سفارت این سند را نمی خواهد. در راه اخذ ویزای کانادا باید بسیار هوشیار باشید تا دچار هیچ گونه مشکلی نشوید. اگر هوشیار باشید به راحتی می توانید ویزای این کشور را اخذ کنید.

 

چگونه ویزای تحصیلی و ویزای مولتی کانادا را بگیریم ؟؟

در صورتی که فرزند بین هفت تا دوازده سال داشته باشید می توانید ویزای تصحیلی برای وی اخذ کنید. به این ترتیب می توانید وی را برای تحصیل به کانادا بفرستید و پس از آن نیز ویزای مولتی کانادا را اخذ کنید. با اخذ این ویزا می توانید سفر خود را به این کشور دیدنی آغاز کنید.

ویزای مولتی کانادا به شما این امکان را می دهد تا به مدت پنج سال به خاک کشور کانادا رفت و آمد داشته باشید. دقت داشته باشید که با هر بار ورود به خاک کشور کانادا تنها اجازه دارید که شش ماه در خاک این کشور اقامت داشته باشید. قبل از شش ماه باید خاک این کشور را ترک کنید. برای اینکه بیشتر بخواهید در این کشور بمانید باید اقامت کشور کانادا را داشته باشید.

 

در پایان اگر درمورد ویزای کانادا بدون شینگن سوال دارید با ما تماس بگیرید

درباره ی مشاور کانادا

مطلب پیشنهادی

انگشت نگاری سفارت کانادا

ویزای کانادا و گرفتن وقت سفارت در این کشور یکی از مباحث چالش برانگیزی است …

2 دیدگاه

  1. صدیقه فخرطاهری

    سلام. متشکرم از توضیحات مفیدتان. امیدوارم شایسته این باشم که بتوانید برایم ویزای مولتی کانادا را اخذ نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *