خانه / پیکاپ پاسپورت کانادا / پیکاپ ویزای کانادا در کوتاه ترین زمان

پیکاپ ویزای کانادا در کوتاه ترین زمان

پیکاپ به چه معنی است؟

قبل از این که به پیکاپ ویزای کانادا بپردازیم بهتر است توضیحاتی درباره پیکاپ ارائه دهیم. پیکاپ یک واژه انگلیسی است که به معنای برداشتن و یا تحویل گرفتن چیزی یا کسی می باشد. این کلمه انگلیسی در جایگاه های مختلفی استفاده می شود و هر یک به معنایی به کار می رود.با توجه به معنی؛ این واژه در صنعت گردشگری نیز استفاده می شود. اگر اهل سفرهای خارجی باشید، بی شک نام این سرویس به گوش شما خورده است و ممکن است کمی با آن آشنایی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است تا پایان این مقاله همراه با ما باشید.

پیکاپ ویزای کانادا چیست و چه تفاوتی با پیکاپ پاسپورت کانادا دارد؟

در عبارتی که بی شک درباره آن‌ها شنیده اید پیکاپ پاسپورت و پیکاپ ویزا هستند. این دو عبارت در حقیقت به یک مفهوم اشاره می کنند. مفهوم هر دوی این عبارات یکسان می باشد و در حقیقت این دو مفهوم به جای یکدیگر استفاده می شوند و هر دو هم صحیح هستند.بگذارید ابتدا به چیستی پیکاپ بپردازیم. اگر بخواهید به کشورهای خارجی سفر کنید، نیاز به ویزا یا همان اجازه ورود به کشور مقصد را خواهید داشت. برخی از کشورها هنگام ورود برای مسافران اجازه ورود را صادر می کنند اما برای سفر به برخی دیگر باید از قبل ویزای آن کشور را اخذ کرد.

برای اخذ ویزای کشورهایی مانند کشور کانادا باید ابتدا وقت سفارت کانادا را بگیرید و پس از آن اقدام به اخذ ویزای کانادا نمایید. خوشبختانه بسیاری از کشورهای حوزه شینگن در ایران سفارت خانه دارند و به راحتی می توان به این سفارت خانه های مراجعه کرد. اما برخی از کشورها مانند کانادا در ایران سفارت خانه ای ندارند.

برای این که بتوان ویزای این کشورها را گرفت باید به کشورهای واسطه که معمولاً شامل کشورهای همسایه ایران می شود؛ سفر کرد. به این ترتیب می توان مصاحبه سفارت را پشت سر گذاشت و پس از دریافت پاسخ مثبت سفارت برای اخذ ویزا از سفارت اقدام کرد.

با پیکاپ دیگر نیازی نیست دوباره به کشور واسطه سفر کنید و می توانید شخص یا شرکتی را به عنوان نماینده قانونی خود، همراه با پاسپورت به کشور مقصد بفرستید و ویزای خود را از سفارت دریافت نمایید. ویزای شما در پاسپورت درج می شود و به این ترتیب پیکاپ ویزای کانادا شما انجام می شود و می توانید پاسپورت خود را درب منزل تحویل بگیرید.

پیکاپ ویزای کانادا

شرایط اقدام برای پیکاپ ویزای کانادا

اگر بخواهید از سرویس پیکاپ استفاده کنید باید تمام شرایط زیر را داشته باشید. در غیر این صورت موفق به استفاده از این سرویس نخواهید شد.

  1. دریافت پاسخ مثبت سفارت

اولین گام برای این که بتوانید از سرویس پیکاپ ویزای کانادا استفاده کنید این است که پاسخ مثبت سفارت را دریافت کرده باشید. این پاسخ به ایمیل ثبت شده از جانب شما در سفارت ارسال می شود. می توانید پاسخ سفارت را همراه با پاسپورت خود به شرکتی معتبر ارائه دهید.

  1. عقد قرارداد

برای استفاده از این سرویس باید به نماینده قانونی خود این اجازه را دهید تا به کشور واسطه رود و ویزای شما را اخذ کند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در این راه ممکن است افرادی سودجو باشند که از اعتماد شما سوء استفاده کنند پس دقت داشته باشید.

  1. نبود سفارت خانه کشور مقصد در ایران

زمانی می توانید از این سرویس استفاده کنید که سفارت خانه کشور مقصد رد ایران نباشد. در غیر این صورت می توانید به صورت حضوری به سفارت مراجعه کنید و با ارائه پاسپورت ویزای خود را از سفارت اخذ کنید.

  1. وجود پاسپورت

شما باید دارای پاسپورت معتبر باشید که دو صفحه خالی هم داشته باشد، تا بتوانید ویزای مورد نظر خود را اخذ کنید. پس در حفظ و نگه داری پاسپورت خود بسیار بکوشید.

  1. زمان

پس از اخذ پاسخ سفارت تنها کمتر از یک ماه فرصت خواهید داشت تا ویزای خود را اخذ کنید و سفرتان را آغاز کنید. پس قبل از این بازه زمانی بهتر است اقدام به اخذ ویزا نمایید.

برای چه کشورهایی می‌توان پیکاپ ویزا گرفت؟

  • پیکاپ ویزای کانادا

همان طور که می دانید کشور کانادا در ایران سفارت خانه ای ندارد. به همین جهت مسافران مجبور می شوند تا برای اخذ ویزا به کشور واسط سفر کنند. پیکاپ ویزای کانادا کانادا از کشورهای ترکیه و امارات انجام می شود. ممکن است برای انگشت نگاری به هر یک از شهرهای دبی، آنکارا، ابوظبی با استانبول رفته باشید.

پیکاپ ویزای کانادا کانادا تمامی این شهرها را پوشش می دهد و از هر کدام که بخواهید برای شما انجام می شود. به این ترتیب می توانید به راحتی ویزای خود را بدون سفر به هر یک از این شهرها دریافت نمایید.

  • پیکاپ ویزای انگلیس

سفارت انگلیس در تهران به صورت کامل تعطیل نمی باشد اما امور مربوط به ویزا را انجام نمی دهد. برای اخذ ویزای انگلیس باید به یکی از کشورهای ترکیه، ارمنستان یا امارات سفر کنید. پیکاپ ویزای کانادا انگلیس نیز از هر یک از این کشورها انجام می شود.

  • پیکاپ ویزای آمریکا

کشور آمریکا نیز بنا به دلایل سیاسی و بین المللی در ایران سفارت خانه ای ندارد. به همین دلیل کلیه متقاضیان باید به یکی از کشورهای ترکیه، ارمنستان یا امارات برای اخذ ویزا اقدام کنند. باز هم لازم به ذکر است که پیکاپ از تمام این کشورها انجام می شود.

درباره ی مشاور کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *