خانه / پیکاپ پاسپورت کانادا / پیکاپ پاسپورت کانادا از آنکارا

پیکاپ پاسپورت کانادا از آنکارا

پیکاپ پاسپورت کانادا  چیست؟

در حقیقت پیکاپ پاسپورت کانادا از آنکارا یک خدمت است که به مسافران ارائه می شود. به دلایل سیاسی و با توجه به روابط دیپلماتیک برخی از کشورها در ایران سفارت خانه ای ندارند. به همین جهت مردم مجبور هستند تا برای اخذ ویزای کانادا به کشورهای همسایه سفر کنند و درخواست خود را ارائه دهند.سفارت کانادا در کشورهای امارات، ترکیه، ارمنستان و … کنسولگری دارد. با مراجعه به این کشورها می توانید درخواست خود برای اخذ ویزا را ابلاغ کنید. برای این که موفق به اخذ ویزای کانادا شوید، باید به یکی از این کشورها سفر کنید و پس از طی مرحله انگشت نگاری ویزای خود را بگیرید. مسافران عزیز در ابتدای شروع فرآیند اخذ ویزای کانادا نیاز به وقت سفارت کانادا خواهد بود که میتوانید برای اطلاع از آن با ما در تماس باشید.

 

پیکاپ پاسپورت کانادا از آنکارا

پس تا این جا شما مجبور شده اید که یک بار به یکی از کشورهای همسایه سفر کنید. پس از این که پاسخ سفارت به شما ابلاغ شد، در صورت مثبت بودن پاسخ باید برای اخذ ویزا اقدام کنید. به این ترتیب باید گذرنامه خود را به سفارت ببرید تا ویزای شما در آن ثبت شود.

برای این که مجبور نشورید دوباره به سفارت مراجعه کنید می توانید از خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا استفاده کنید. سفارت کانادا این اجازه را صادر کرده است تا فردی حقوقی با ارائه پاسپورت بتواند ویزای کانادا را برای متقاضی اخذ کند. به این ترتیب در وقت و هزینه بسیار صرفه جویی می شود.

 

چرا باید از خدمات پیکاپ استفاده کنیم؟

با استفاده از خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا از آنکارا می توانید بدون دردسر و به راحتی ویزای خود را از سفارت کانادا تحویل بگیرید. دقت داشته باشید که در این راه افراد سودجویی وجود دارند که ممکن است از شما اخاذی کنند و خدماتی را به شما ارائه ندهند.

اگر می‌خواهید پیکاپ پاسپورت کانادا از آنکارا را انجام دهید کافی است تا با مشاورین ماکان سیر آسمان تماس بگیرید. مشاورین ما این جا هستند تا از صفر تا صد ویزای کانادا را برای شما انجام دهند. پیکاپ پاسپورت کانادا یکی از جمله خدماتی است که ما به مسافران ارائه می دهند.

با استفاده از پیکاپ پاسپورت کانادا در زمان و هزینه صرفه جویی می شود. با استفاده از این روش می‌توانید به راحتی ویزای کانادای خود را اخذ کنید. یکی از بهترین خدمات همین پیکاپ است که برای ویزای انگلیس و آمریکا نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پیکاپ پاسپورت کانادا از آنکارا

 

پیکاپ پاسپورت کانادا از آنکارا چگونه انجام می شود؟

خدمت پیکاپ پاسپورت کانادا از آنکارا، استانبول، دبی، ابوظبی، ایروان انجام می گیرد. این که شما از کدام شهر تقاضای خود را ابلاغ کرده باشید در زمینه پیکاپ بسیار مهم است. در صورتی که انگشت نگاری شما از دبی انجام شده باشد، پیکاپ پاسپورت نیز باید از دبی انجام شود.

پس دقت داشته باشید که هنگام انگشت نگاری کدام شهر برای شما راحت تر است تا از همان شهر اقدام نمایید. پس از این که اقدام کردید می توانید منتظر پاسخ سفارت باشید. ممکن است با توجه به برنامه ای که دارید برای شما راحت تر باشد که به صورت حضوری برای اخذ ویزای خود مراجعه نمایید.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا چیست؟

برای این که پیکاپ پاسپورت شما انجام شود، باید به دفتر ما واقع در سعادت آباد مراجعه کنید. به این ترتیب با عقد یک قرارداد و پرداخت هزینه به ما پیکاپ ویزا برای شما انجام می شود. پیکاپ ویزای خود را به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن موفق به اخذ ویزای کانادا شوید.

پس از اخذ قرارداد خود باید پاسپورت خود را به ما بسپارید. برای این که ویزا را از سفارت بگیرید باید در کمتر از یک ماه به سفارت مراجعه نمایید. ما در کمتر از دو هفته ویزای کانادا شما را اخذ می کنیم و به راحتی می توانید سفر خود را آغاز کنید.

تور آنکارا سفارت کانادا

برای این که ویزای کانادا را اخذ کنید می توانید از تور آنکارا استفاده کنید. در شهرهایی که سفارت کانادا وجود دارد، تورهای یک روزه آنکارا، استانبول و .. استفاده کنید. به راحتی می توانید با استفاده از این تورها به این شهرها سفر کنید و انگشت نگاری و … را انجام دهید.

با تور آنکارا می توانید به راحتی به این شهر سفر کنید. تور یک روزه در آنکارا برگزار نمی شود و بیشتر تور ها دو روزه هستند. اما شهر استانبول تورهای یک روزه دارد و به راحتی می‌توانید صبح وارد این شهر شوید و شب هنگام به تهران باز گردید. برای شرکت در تور کافی است با ما تماس بگیرید.

قیمت پیکاپ ویزای کانادا چقدر است؟

این که شما چه شهری را برای اخذ ویزای کانادا انتخاب کرده اید بسیار مهم است. پیکاپ پاسپورت کانادا از آنکارا و استانبول نسبت به شهرهای دیگر ارزان تر است. پیکاپ پاسپورت کانادا از دبی و ابوظبی به نسبت این شهرها گران تر از بقیه است و باید هزینه بیشتری را بپردازید.برای پیکاپ پاسپورت از ارمنستان هم هزینه چندانی نمی‌خواهد بپردازید. همچنین برای سفر به این کشور نیازی به اخذ پاسپورت ندارد و می توانید به این کشور وارد شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت دقیق پیکاپ پاسپورت کانادا از آنکارا کافی است تا با ما تماس بگیرید.

چه زمانی باید پیکاپ پاسپورت کانادا  را انجام دهیم؟

زمانی که پاسخ سفارت به ایمیل شما مبنی بر صدور ویزا ارسال شد می توانید برای پیکاپ پاسپورت اقدام کنید. در صورتی که این پاسخ مثبت باشد باید با در دست داشتن گذرنامه به سفارت مراجعه کنید و یا از خدمات پیکاپ استفاده کنید. باید در کمتر از یک ماه برای اخذ ویزای خود اقدام نمایید.

نکته :در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما منفی بود، باید با برطرف کردن علت ردی دوباره برای اخذ ویزا اقدام کنید. دقت داشته باشید که مدارک خود را دوباره کامل کنید و هر موقع که آمادگی داشتید تقاضای خود را به سفارت ابلاغ کنید.

درباره ی مشاور کانادا

2 دیدگاه

  1. سلام روزتون بخیر ممنون از توضیحات کاملتون فقط اینکه فرم وکالتنامه هم زمان درخواست باید پر کنیم خدممتون ارسال کنیم؟

    • سلام روز شما هم بخیر
      به دلیل اینکه کارگزاری نماینده ما رو میشناسه نیاز نیست ولی اگرم باشه ممکنه نیاز بشه اما در حال حاضر و حالت کلی خیر لازم و ضروری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *