خانه / ویزا / واچر هتل و واچر هتل برای سفارت کانادا

واچر هتل و واچر هتل برای سفارت کانادا

واچر هتل یکی از بحث های رایج در بین متقاضیان اخذ ویزا و در واقع یکی از مدارک لازم برای دریافت ویزا است. اگر شما قبلاً به خارج از کشور سفر کرده باشید پس حتماً می دانید که منظور از رزرو هتل چیست اما چنانچه تا به حال سفر خارجی نداشته اید ممکن است که اطلاعات چندانی در مورد واچر هتل و بخصوص راجع به بحث واچر هتل برای سفارت نداشته باشید. اگر مایلید که بدانید منظور از واچر هتل چیست با ما همراه شوید.

 

واچر هتل

واژه واچر به معنای سند و مدرک است و منظور از واچر هتل، مدرکی است که نشان می دهد شما برای یک محدوده زمانی معین در یک هتل مشخص اقدام به رزرو اتاق کرده و هزینه رزرو اتاق را پرداخت کرده اید. البته رزرو هتل بیان کننده مبلغ رزرواسیون نیست و تنها تاییدکننده رزرو اتاق و پرداخت هزینه است. در واقع وقتی شما قرار است برای مدتی به سفر بروید از قبل اقدام به رزرو هتل می کنید و هزینه اقامت در هتل را پیشاپیش به صورت آنلاین می پردازید و بعد رسید رزرو هتل را هم به صورت اینترنتی دریافت می کنید که این رسید همان واچر هتل است که البته می توان آن را به صورت حضوری از خود هتل نیز دریافت کرد.

رزرو هتل برای سفارت باید حاوی اطلاعاتی در مورد نوع هتل، آدرس هتل، اسامی مسافران، تاریخ ورود آنها به هتل و تاریخ ترک هتل باشد تا به رسمیت شناخته شود.

 

واچر هتل

گرفتن واچر هتل برای سفارت

مسئله گرفتن رزرو هتل زمانی اهمیت پیدا می کند که قرار است به خارج از کشور سفر کنید زیرا طبق قوانین اکثر دولت ها، سفارت ها از متقاضیان ویزا درخواست واچر هتل می کنند. بنابراین بدون دریافت رزرو هتل قادر به دریافت ویزای خیلی از کشورها نخواهید شد. حتی طبق قوانین ورود و خروج برخی از کشورها، هنگام ورود افراد خارجی به داخل این کشورها بار دیگر واچر هتل آنها بازبینی می شود تا مبادا شخص اقدام به تهیه واچر هتل جعلی کرده باشد و در صورت مشاهده چنین مشکلی، فرد خطاکار به کشور مبدا بازگردانده می شود.

پس با توجه به اهمیت رزرو هتل در سفرهای خارجی بهتر است که فکر تهیه واچرهای جعلی را از خود دور کنید. همچنین بسیار مواظب باشید که در دام افراد سودجو نیفتید زیرا متاسفانه بعضی از شرکت ها در ازای دریافت مبلغی از متقاضی اقدام به تهیه واچر جعلی برای وی می کنند اما مطمئن باشید که سفارت متوجه این موضوع خواهد شد و شخص را از دریافت ویزا محروم خواهد کرد و تا مدت ها دیگر به وی وقت مصاحبه نخواهد داد.

بنابراین اکیداً توصیه می کنیم برای تهیه واچر هتل به صورت کاملاً قانونی عمل نمایید و اگر فکر می کنید که تجربه کافی برای انجام این امر ندارید؛ حتماً از متخصصان امین و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید تا با دریافت واچر هتل و فراهم نمودن مابقی مدارک لازم موفق به اخذ ویزا شده و سفری رویایی و شیرین را تجربه کنید.

 

جهت اخذ وقت سفارت کانادا با شماره 8-02122360894 تماس بگیرید.

درباره ی مشاور کانادا

مطلب پیشنهادی

انگشت نگاری سفارت کانادا

ویزای کانادا و گرفتن وقت سفارت در این کشور یکی از مباحث چالش برانگیزی است …

یک دیدگاه

  1. عليرضا مهربان

    عاليست با تشكر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *