خانه / درباره کانادا / جاذبه های های گردشگری کانادا

جاذبه های های گردشگری کانادا

ویزای کانادا

جاذبه های های گردشگری کانادا :ویزای کانادا طرفداران بسیار زیادی دارد. این کشور به عنوان یکی از وسیع ترین کشورهای جهان به دلیل داشتن شرایط اجتماعی و اقتصادی بسیار خوب خود هر ساله تعداد زیادی مهاجر به خود جذب می کند. تنها نزدیک به ۴۰ میلیون نفر در این کشور سکونت دارند و همین امر سبب می شود تا تراکم جمعیت در این خطه جغرافیایی کم باشد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با این کشور کانادا آشنا ساخته و از شرایط و چگونگی اخذ ویزای کانادا آگاه سازیم.

 

جاذبه های های گردشگری کانادا

جاذبه های های گردشگری کانادا :از زیبایی‌های طبیعی گرفته تا بنا های گوناگون، کانادا کشوری سرشار از جاذبه است. از جاذبه‌ های مهم این کشور که از لحاظ زمین شناسی برای مردم جهان حائز اهمیت است پارک ملی گرس مورن نام دارد. زمین شناسان در این پارک کوهستانی درباره نحوه تشکیل اقیانوس ‌ها و قاره ‌ها به تحقیق می پردازند. تنوع جانوری این پارک باور نکردنی است. گونه‌ های جانوری متفاوتی در این مکان زندگی می کنند که از جالب توجه ترین آنها می‌توان به نهنگ عظیم الجثه، گوزن شمالی و خرس سیاه اشاره کرد. یکی دیگر از پارک‌ های مشهور کاندا پارک استنلی ونکوور نام دارد که از جنگل‌های سرپوشیده و دریاچه سگ آبی تشکیل شده است.

 

جاذبه های های گردشگری کانادا

 

نیلوفر های آبی

نیلوفر های آبی دریاچه و پرندگان مرداب گمشده این منطقه را شگفت‌انگیز کرده است و یکی از بهترین جاذبه های های گردشگری کانادا می باشد.. در کنار زیبایی‌ های طبیعی بنایی همچون موزه حقوق بشر بر ارزش‌های این کشور افزوده است. فستیوال هایی همانند فستیوال کالگری نیز که دارای برنامه‌ های فرهنگی و تفریحی می ‌باشد، مسافران بسیاری را به سمت کشور کانادا می کشاند. خلیج فندی یکی از بهترین نقاط گردشگری کانادا در سواحل اقیانوس اطلس قرار دارد. جزر و مد های عظیم این خلیج از شهرت جهانی برخوردار است. ماهیگیری یکی از تفریحات مرسوم این منطقه می‌باشد.

 

بندر داخلی ویکتوریا

بندر داخلی ویکتوریا در جزیره ونکوور با آب و هوای خنک و مطبوع خود در کنار هتل شگفت انگیز ملکه مقصد بسیاری از مسافران جهان محسوب می ‌شود. در روز کارگر این منطقه میزبان جشن قایق ‌های کلاسیک می ‌باشد. در روزهای دیگر نیز فستیوال ‌های متعددی در آن برگزار می‌گردد. برج سی ان تورنتو که به عنوان سومین برج بلند جهان محسوب می شود در این کشور قرار گرفته است. رستوران با نمای ۳۶۰ درجه، لو کافه، تفریحات جذابی نظیر پیاده روی دست آزاد و فضاهای خیره‌ کننده‌ای همچون تراس آسمان در کنار ارتفاع زیاد بنا به این برج شهرت جهانی بخشیده است.

 

کبک قدیم

کبک قدیم با میراث تاریخی‌اش از دیگر جاذبه ‌های کشور کانادا به شمار می ‌آید. این شهر افسانه ‌ای با برج و باروها و معماری خاص خود حس نوستالژی شهرهای قدیمی اروپایی را القا می ‌نماید. پلکان قدیمی یکی از مناطق دیدنی کبک قدیم می ‌باشد. یکی دیگر از مکان‌های فوق العاده این کشور پیست اسکی ویستلر است که به عنوان یکی از بهترین پیست‌ های اسکی در جهان و مهترین جاذبه های های گردشگری کانادا مطرح است.

 

آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا یکی از مشهورترین آبشارهای جهان در مرز بین کشور کانادا و آمریکا در ایالت انتاریو واقع شده است. این آبشار بسیار زیبا از مجموع سه آبشار نعل اسب یا همان کانادایی، آمریکایی و نقاب عروس شکل گرفته است. پارک ملی بانف در میان رشته کوه‌های راکی به عنوان قدیمی‌ترین پارک این کشور شناخته می ‌شود. مناظر مسحور کننده ای همچون یخچال‌های طبیعی، دشت ‌های یخی و جنگل های مخروطی در کنار هم سبب شده است تا گردشگران زیادی به کشور کانادا سفر کنند. قایق سواری در دریاچه این پارک بسیار لذت‌ بخش خواهد بود.

 

کوه های راکی

رشته کوه‌ های عظیم راکی دارای پارک ‌های جنگلی و دریاچه های مختلفی می ‌باشد. طبیعت مملو از درختان صدر آرامش و زیبایی عجیبی به این رشته کوه‌ ها بخشیده است.

 

آب و هوای کانادا :

شرایط آب و هوایی مناسب سبب شده است تا کشاورزی و دامپروری در کانادا از رونق خوبی برخوردار باشد. جالب است بدانید که کشور کانادا دارای منابع نفت و گاز و صادرات برتر مواد معدنی بوده و یکی از ثروتمند ترین کشورهای جهان به شمار می آید. رشد اقتصادی در این کشور بسیار بالا بوده و دلار کانادا از ارزش بسیار خوبی برخوردار است. در کنار اقتصاد قوی کانادا به دلیل داشتن وضعیت مناسب در زمینه های سطح سلامت، ایمنی و امنیت، آزادی های شخصی، سرمایه اجتماعی، طبیعت و محیط زیست و … دارای رفاه اجتماعی خوب می باشد که سبب افزایش درخواست ویزای کانادا شده است. سیستم آموزشی قدرتمند و شرایط جغرافیایی مطلوب نیز سبب گردیده تا این سرزمین بسیار زیبا برای داشتن یک زندگی ایده آل مناسب باشد.

 

ویزای توریستی کانادا :

اگر قصد گرفتن ویزای کانادا و سفر به این کشور را دارید باید بدانید که کانادا دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوعی می باشد. از جاذبه های طبیعی منحصر به فردی نظیر آبشار نیاگارا، خلیج فاندی و جنگل درختان خمیده گرفته تا بناهای به خاطر ماندنی همچون برج سی ان و ساختمان پارلمان اتاوا، این سرزمین یکی از مقاصد رویایی برای سفر محسوب می شود.

 

اگر دوست دارید تا چیزهای ناشناخته و کمیاب همچون سپیده شمالی و زندگی خرس های قطبی را تماشا کنید کانادا مقصد مناسبی برای شما به شمار می آید پس برای گرفتن ویزای کانادا اقدام کنید. فستیوال ها و جشنواره های جذابی نیز هر ساله در این کشور برگزار می شود که ضمن سفر به کانادا می توانید از آنها بهره‌ مند شوید.

 

با گرفتن ویزای کانادا و در صورت سفر و یا زندگی در کشور کانادا از این شانس برخوردار خواهید بود تا طعم بی نظیر غذاها و خوردنی های مخصوص به این کشور و جاذبه های های گردشگری کانادا را امتحان کنید. پوتین، بنوک، تارت کره ای، رول خرچنگ نوا اسکوشن، بیگل مونترال و پای سسکتون تنها بخشی از خوردنی های منحصر به فرد این سرزمین است. فرقی نمی کند به قصد تفریح و یا زندگی به این کشور سفر می کنید. در هر صورت برای ورود به کانادا نیاز به ویزا خواهید داشت

 

جهت اخذ وقت سفارت کانادا و ثبت نام ویزای کانادا با ما تماس بگیرید.

درباره ی مشاور کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *